כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
משלושת המוקדים

התיעודים הדרמטיים: מעצר החוליה שתכננה לפגוע בבן גביר ובנתב"ג

כשבוע לאחר הפרסום על מעצרם של 11 פעילי טרור, בהם 7 ישראליים שתכננו סדרת פיגועי טרור ביעדים אסטרטגיים, מפרסמת המשטרה תיעודים משלושת המוקדים בהם נעצרו שלושה מהחשודים תושבי רהט

התיעודים הדרמטיים: מעצר החוליה שתכננה לפגוע בבן גביר ובנתב"ג
מעצר אחד מחברי החוליה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה מפרסמת הערב תיעודים של לוחמי יואב במחוז הדרומי בפעילות מעצרים בהכוונת השב״כ שחשפה תשתית טרור המורכבת מערבים ישראלים ותושבי יהודה ושומרון.

בחמישי שעבר פורסם כי בחודשים האחרונים נעצרו ע״י המשטרה, שב״כ וצה״ל 11 חשודים בניהם 7 ישראלים תושבי רהט, לוד ועירון. במסגרת חקירתם ביחידה המרכזית של מרחב הנגב במחוז הדרומי והשב"כ עלה כי חברי התשתית תכננו פעילות טרור בשטחי ישראל.

בין היתר, התכוונו לבצע פיגוע כנגד בסיסי צה"ל ומתקנים מאובטחים, בהם: שדה התעופה בן גוריון ובקרית הממשלה בירושלים. תכננו לבצע פיגוע בקרית ארבע ובמסגרת זו אף עלתה כוונה לרצוח את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, באמצעות השגת טיל RPG לטובת ביצוע הפיגוע. עוד עלו כוונות לביצוע חטיפה של חיילי צה"ל.

בתיעוד שנחשף היום ממצלמות הגוף והקסדה של לוחמי יחידת יואב במחוז הדרום השוטרים עוצרים 3 חשודים תושבי רהט בשלושה מוקדים שונים. במוקד הראשון לוחמי יחידת יואב מקבלים אינדיקציה מהשב״כ ועוצרים בסמוך למחלף להבים את וייסאם סוויטי.

במוקד השני בפשיטה של לוחמי יחידת יואב בביתו של חמזה עית ברהט.

ובמוקד השלישי במידע מדויק של השב״כ לוחמי יחידת יואב של המחוז הדרומי פושטים בערב על מגרש כדורגל בלהבים ועוצרים את סועד אבו לבן.

מעצר חוליית מחבלים מעצר מחבלים איתמר בן גביר שדה התעופה בן גוריון נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד