כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הפחידו את המשפחה

פרו פלסטינים הפגינו מחוץ לבית יו"ר האופוזיציה עם מיצג נעליים

אשתו  של קיר סטארמר נאלצה להיות מחוץ לבית על ידי מפגינים תומכי חמאס. ויקטוריה סטארמר היתה "מפוחדת" ו"לא יכלה לחזור לנכס שלה" לאחר שחזרה הביתה מקניות עם ילדיה, כך נאמר בבית משפט

פרו פלסטינים הפגינו מחוץ לבית יו"ר האופוזיציה עם מיצג נעליים
מפגינים מחוץ לבית צילום: צילום מסך

ויקטוריה, אשתו של מנהיג הלייבור קיר סטארמר, "הוצאה למעשה מביתה" לאחר שמפגינים פרו-פלסטיניים תומכי חמאס הפגינו מחוץ לביתם בצפון לונדון, כך נאמר בבית משפט.

ביום שלישי האחרון, מפגינים מארגון פרו פלסטיני-Youth Demant חברו לארגון סביבתי Just Stop Oil - מחו מחוץ לבית משפחת סטארמר כדי ללחוץ על מנהיג הלייבור להשתמש בהשפעתו כדי לעצור את שליחת נשק לישראל.

שלושה מפגינים, שזוהו כלאונורה וורד, בת 21, זוסיה לואיס, בת 23 ודניאל פורמנטין, בת 24, הואשמו בתליית כרזה שחורה מחוץ לביתו של סטארמר שעליה נכתב "סטארמר תפסיק את ההרג", מוקף בטביעות יד אדומות. שלושת המפגינים מואשמים גם בהנחת שורות של נעלי ילדים מול דלת הכניסה של הסטארמרים כדי לסמל את מותם של ילדים בעזה.

התובע דיוויד ברנס אמר בבית משפט השלום בווסטמינסטר כי ויקטוריה "חזרה ממסע קניות עם בנה ולא יכלה לחזור לנכס שלה", והוסיף כי היא "מבוהלת ומפוחדת" ממעשיהם של המפגינים. ברנס אמר: "זה השפיע מאוד על אשתו של קיר, למעשה היא נאלצה לצאת מהבית שלה".

על שלושת המפגינים נאסר להשתתף בתהלוכה או הפגנה כלשהי. הם יופיעו באותו בית משפט ב-19 ביוני להמשך דיון בעניינם.

 
בריטניה חרבות ברזל קיר סטארמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד