כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
כתר הוטל על כפרים

החיפושים אחר הנער הנעדר בבנימין: יחידות מיוחדות משתתפות, שב"כ מעורב

צה"ל הטיל כתר על כפרים פלסטינים באזור שבו נעדר הנער בנימין אחימאיר, רועה צאן שעקבותיו נעלמו מאז שעות הבוקר | יחידות מיוחדות משתתפות בחיפושים, שב"כ מעורב בחקירה

החיפושים אחר הנער הנעדר בבנימין: יחידות מיוחדות משתתפות, שב"כ מעורב
בנימין אחימאיר, החיפושים בבנימין צילום: דובר צה"ל

החיפושים אחר הנער בן ה-14 שנעדר בבנימין גוברים ככל שחולפות השעות מאז שנראה לאחרונה. במערכת הביטחון לא פוסלים אף אפשרות, ובשל כך גם שב"כ מעורב בחקירת האירוע.

הנער, בנימין אחימאיר תושב ירושלים המשמש כרועה צאן, יצא עם עדר הכבשים בסביבות השעה 06:00 מחוות מלאכי השלום הסמוכה ליישוב שילה. העדר שעמו יצא חזר למאחז לבדו, ומאז נעלמו עקבותיו של אחימאיר.

באדיבות המצלםבנימין אחימאירצילום: באדיבות המצלם

הפלסטינים מדווחים כי במסגרת החיפושים, צה"ל הטיל כתר על כפרים באזור. לפי דובר צה"ל, כוחות צה"ל מהאוויר ובקרקע, בהם כוחות מיוחדים, פועלים משעות הצהריים המוקדמות יחד עם משטרת ישראל וכוחות נוספים בחיפושים אחר הנער מפקד פיקוד המרכז, מפקד אוגדת איו״ש ומפקד חטיבת בנימין נמצאים בשטח ומובילים את הכוחות בחיפושים אחר הנער.  "הכוחות חוסמים צירים ומבצעים סריקות במרחב", מסר דובר צה"ל.

"אנחנו קודם כל מקווים לטוב ומודים לכל מי שיוצא לחפש. מקווים שהוא יחזור בריא ושלם עוד לפני השבת", אמרה רחל, אחותו של בנימין, בשיחה עם אתר ynet. 

האחות הוסיפה: "אנחנו אוהבים אותו ומחכים לו. הוא ילד אחראי ובוגר, לא עושה שטויות. לא קרה אף פעם שהוא נעלם. בנימין מאוד מחובר לחיות ולטבע ובעיקר כבשים. הוא מכיר את הטבע ואת השטח. נפגשנו כל המשפחה רק בשבת האחרונה. הוא ילד טוב מאוד".

מהמשטרה נמסר כי הנעדר יצא מחוות גל שבשומרון בשעות הבוקר לרעות צאן ולאחר מספר שעות העדר חזר בלעדיו. תיאורו: מבנה גוף מלא, שיער בהיר מתולתל, לבש חולצה כחולה.

כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת בנימין בטל׳ 029706444.

 

חיפושים בנימין אחימאיר בנימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד