כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"נחושים להגן"

גלנט: "עוקבים אחר מתקפה מתוכננת של איראן, הוספנו יכולות חדשות"

שר הביטחון יואב גלנט הבהיר הערב כי ישראל "עוקבת מקרוב אחר מתקפה מתוכננת של איראן ושלוחיה כנגד מדינת ישראל". בתוך כך, שר ההגנה האמריקני אוסטין שוחח בטלפון עם שר הביטחון גלנט ודן עמו "באיומים הדחופים באזור"

גלנט: "עוקבים אחר מתקפה מתוכננת של איראן, הוספנו יכולות חדשות"
שר הביטחון יואב גלנט צילום: מתוך הסרטון

שר הביטחון יואב גלנט התייחס הערב (מוצ"ש) למתיחות מול איראן ולהיערכות לקראת מתקפה מתוכננת נגד ישראל ואמר: "אנחנו עוקבים מקרוב אחר מתקפה מתוכננת של איראן ושלוחיה כנגד מדינת ישראל".

גלנט הוסיף: "בימים האחרונים תגברנו את המערך ההגנתי שלנו ואת המערך ההתקפי שלנו, אנחנו נחושים לנקוט בכל דרך על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל".

שר הביטחון חשף: "הוספנו יכולות חדשות – ביבשה, באוויר, בים, במודיעין, בתוך מדינת ישראל וביחד עם השותפים שלנו, ובראשם ארה"ב".

לדבריו, "איראן היא מדינת טרור, העולם נחשף לזה עכשיו יותר מתמיד. אנחנו נחושים להגן על אזרחנו כנגד הטרור הזה ונמצא את הדרך להגיב לו. אני מבקש מאזרחי ישראל להישמע להוראות צה"ל ולפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף".

בתוך כך, שר ההגנה האמריקני אוסטין שוחח בטלפון עם שר הביטחון גלנט ודן עמו "באיומים הדחופים באזור והדגיש את תמיכתה חסרת הפשרות של ארה"ב בהגנה על ישראל", כך נמסר מהפנטגון.

אוסטין הדגיש בפני גלנט כי "ישראל יכולה לסמוך באופן מלא על ארה"ב בהגנה על ישראל מהתקפות מצד איראן ושלוחיה".

יצוין כי זוהי שיחתם השלישית של גלנט ואוסטין בשבוע האחרון.

יואב גלנט איראן מלחמת חרבות ברזל לויד אוסטין ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד