כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לצד ישראל

גרמניה אסרה על רופא שעבד בעזה להיכנס לשטחה

גרמניה אסרה על רופא שעבד בעזה להיכנס למדינה. גרמניה גם סגרה את הוועידה הפלסטינית אחרי שהמועצה המרכזית של יהודי גרמניה קראה לבטל את "קונגרס פלסטין"

גרמניה אסרה על רופא שעבד בעזה להיכנס לשטחה
משטרת גרמניה צילום: Pixabay

רופא פלסטיני בריטי אמר כי "נמנעה ממנו בכוח" הכניסה לגרמניה ביום שישי. ועידת הסולידריות הפלסטינית "קונגרס פלסטין" שבה היה אמור לנאום נסגרה על ידי המשטרה שעצרה עשרות פעילים פרו פלסטיניים.

ע'סאן אבו סיטה, מנתח פלסטי שהיה 43 ימים בעזה בשנה שעברה, אמר שהוא נחקר במשך שלוש שעות בנמל התעופה של ברלין, ונאמר לו שאסור לו להיכנס למדינה, כך דיווח ה'וושינגטון פוסט'.

"היום ראינו איך מתנהגים שותפים לפשע", אמר אבו סיטה בהפגנה בשגרירות גרמניה בלונדון לאחר שהגיע לבריטניה, בהתייחסו לתמיכתה של ברלין ישראל. "שותפים לפשע מנסים להסתיר את הראיות ולהשתיק את העדים".

"קונגרס פלסטין" שנפתח ביום שישי בברלין נסגר בהוראת המשטרה. בקונגרס היו אמורים להתארח ולדון מספר מנהיגים אנטי ישראליים.

המועצה המרכזית של יהודי גרמניה קראה ביום שישי לבטל את "קונגרס פלסטין". "האירוע הזה הוא מופע ראווה של אנטי-ציונות ובוודאי לא ימצא תשובות לסבל של האוכלוסייה האזרחית בעזה", כתב נשיא המועצה המרכזית יוסף שוסטר ביום חמישי האחרון בפלטפורמת X. ״להיפך: מי שמתעלם מהטרור של חמאס ובכך גם מהאסטרטגיה הרצחנית של הארגון נגד אוכלוסייתו משלה את עצמו".

גרמניה מבצע חרבות ברזל פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד