כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נתניהו וביידן שוחחו

איראן: הטילים והמל"טים פגעו במטרות צבאיות והשמידו אותן

"כל איום מצד מדינת הטרור של אמריקה והמשטר הציוני מכל מדינה יגרור תגובה הדדית ופרופורציונלית מצד הרפובליקה האסלאמית של איראן", נכתב

איראן: הטילים והמל"טים פגעו במטרות צבאיות והשמידו אותן
יירוט הטילים מאיראן צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

משמרות המהפכה של איראן מפרסמת הלילה (ראשון) הודעה רשמית תחת הכותרת "הטילים והמל"טים פגעו במטרות צבאיות והשמידו אותן".

בפתח ההודעה נכתב: "ממשלת הטרור של אמריקה מוזהרת כי כל תמיכה והשתתפות בפגיעה באינטרסים של איראן תגרום לתגובה נחרצת ומצערת מצד הכוחות המזוינים של הרפובליקה האסלאמית של איראן". 

עוד נמסר: "אמריקה אחראית לפעולות המרושעות של המשטר הציוני, ואם משטר הרג ילדים זה לא ירוסן באזור, עליה לשאת בתוצאות תוך שימת דגש על מדיניות השכנות הטובה עם שכנים ומדינות באזור, כל איום מצד מדינת הטרור של אמריקה והמשטר הציוני מכל מדינה יגרור תגובה הדדית ופרופורציונלית מצד הרפובליקה האסלאמית של איראן". 

"אנו מבטיחים לאומה ההירואית של איראן שחיל משמרות המהפכה האסלאמית וכוחות מזוינים אחרים של המדינה יעמדו עד מוות בהגנה על האינטרסים הלאומיים וינטרלו את מאמצי האויבים לשבש את הביטחון והשלום של העם".

נשיא איראן, איברהים ראיסי צייץ הלילה: "כפי שאמר המנהיג העליון - מתקפה על הקונסוליה האיראנית כמוה כתקיפה על אדמתנו; המשטר המרושע חייב להענש - והוא יענש. הנקמה בטוחה."

בתוך כך, הסתיימה הלילה ישיבת הקבינט המדיני בטחוני שבה הוסמכו ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט והשר בני גנץ לגבש את המשך ניהול המערכה ואופי התגובה הישראלית כלפי איראן.

לאחר סיום הישיבה שוחחו ראש הממשלה נתניהו ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן במשך כ-25 דקות לאחר יירוט כ-100 כטב"מים בהצלחה רבה שטרם נראתה כמותה.

לשכת ראה"משיחת נתניהו עם ביידןצילום: לשכת ראה"מ

דובר צה"ל פרסם תיעוד של הרמטכ״ל הרצי הלוי מקיים הערכת מצב בבור חיל האוויר בקריה עם מפקד חיל האוויר, ראש אמ״ץ וראש אמ״ן במסגרתה הוצגה פעילות ההגנה וההתקפה בשעות האחרונות והתוכניות להמשך.

איראן משמרות המהפכה כטב"מים הבטחה אמיתית ישראל ארצות הברית המתקפה האיראנית על ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד