כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
המערכה לא הסתיימה

טילים בודדים נפלו בבסיס חיל האוויר. גלנט "ערוכים לכל תרחיש"

שר הביטחון גלנט בתום הערכת מצב: ״העולם כולו ראה הלילה מי זו איראן, בלימת המתקפה הייתה מרשימה והביאה לפגיעות מועטות - עירניים וערוכים לכל תרחיש״. מספר טילים בודדים חדרו לישראל ונפלו בבסיס חיל האוויר בנבטים

טילים בודדים נפלו בבסיס חיל האוויר. גלנט "ערוכים לכל תרחיש"
גלנט והרמטכ"ל בהערכת מצב צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט אמר הבוקר בתום הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון: ״סיימתי כעת חיתוך מצב עם צמרת צה״ל. מדינת ישראל עמדה הלילה בהתקפה של מאות טילים וכלי טיס בלתי מאוישים, צה״ל בלם את ההתקפה בצורה מרשימה״.

עוד אמר גלנט: ״יחד עם השותפים האמריקנים והאחרים הצלחנו להביא לפגיעה מועטת ביותר בשטח מדינת ישראל, הישג מרשים ביותר שנעשה בהצטיינות על ידי צה״ל״.

גלנט המשיך: ״העולם כולו ראה הלילה מי זו איראן: מדינת טרור שתוקפת ממרחק של 1,500 ק״מ את מדינת ישראל ומנסה להפעיל את כל השלוחים שלה. אך העולם ראה גם מה היא כוחה של קואליציה, וכיצד ישראל יחד עם ארה״ב ומדינות נוספות נעמדת ובולמת את ההתקפה הזאת בצורה שאין דומה לה״.

״המערכה עדיין לא הסתיימה, אנחנו צריכים להיות עירניים וקשובים להנחיות צה״ל, להוראות פיקוד העורף ולהיערך לכל תרחיש, יחד עם זאת - את הגל המשמעותי ביותר בלמנו, ועשינו זאת בהצלחה גדולה״.

"דובר צה"ל הגרי מסר הבוקר כי מספר טילים בודדים חדרו לישראל ונפלו בבסיס חיל האוויר בנבטים, נזק קל נגרם.

דובר צה"ל הוסיף: "חיל האוויר יירט יותר מ-10 טילי שיוט מחוץ לשטח ישראל, ועשרות מל"טים יורטו מחוץ לשטח ישראל. המטוסים שלנו עדיין באוויר מיירטים מטרות ואנחנו מוכנים לכל איום שיגיע לישראל", אמר הגרי. "נעשה כל מה שצריך, הכל כדי להגן על מדינת ישראל".

מלחמת חרבות ברזל איראן נבטים יואב גלנט המתקפה האיראנית על ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד