כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"לסיים את העבודה"

איש האופוזיציה האיראני קורא לפגוע באתרי הגרעין ובמרכזי משמרות המהפכה

איש האופוזיציה האיראני ואהיד בהשתי רואה במצב הנוכחי תחילתה של מלחמה ופתח להזדמנויות שאסור לפספס. הוא קורא לתקיפה של מתקני הגרעין באיראן ולפגיעה קשה במשמרות המהפכה באיראן

איש האופוזיציה האיראני קורא לפגוע באתרי הגרעין ובמרכזי משמרות המהפכה
ואהיד בהשתי מוחה נגד האיראנים בלונדון צילום: טוויטר

איש האופוזיציה האיראני ואהיד בהשתי קורא הבוקר למדינות העולם החופשי שלא להבליג על התקיפה האיראנית, ליישר קו עם ישראל ו"לסיים את העבודה". הוא רואה במצב הנוכחי תחילתה של מלחמה ופתח להזדמנויות שאסור לפספס. הוא קורא לתקיפה של מתקני הגרעין באיראן ולפגיעה קשה במשמרות המהפכה באיראן.

בתחילת השנה ביקר ואהיד בהשתי בישראל, בהזמנה של פורום המזרח התיכון ישראל, והיה מנהיג האופוזיציה האיראנית הראשון שנאם בכנסת ישראל, שם קרא להנהגה הישראלית לא לבזבז זמן בלחימה בזרועות התמנון, אלא להכות בראש - המשטר האיראני הרצחני. הפורום אירח אותו לפני מספר ימים בקונגרס האמריקאי, שם קרא לארה"ב לפעול ולפגוע באיראן.

בהשתי הוא עיתונאי עצמאי ופעיל זכויות אדם ואופוזיציה איראני המתגורר בלונדון. בהשתי מפגין כבר כשנה, תוך כדי שביתת רעב של 72 יום, במחאה כנגד איראן ומשטר האייתולות בקריאה לסיווגם של משמרות המהפכה כארגון טרור.

הוא פירסם הלילה: "משמרות המהפכה הודיעו רשמית כי שיגרו עשרות טילים ומל"טים נגד ישראל מתוך איראן, שזו הכרזת מלחמה ברורה. זו טעות ענקית מצד הרפובליקה האסלאמית, אבל גם פתח להזדמנויות שאסור לנו לפספס".

בהשתי כתב: "זוהי תחילתה של מלחמה, שמצד אחד עומדת בראש תמנון הטרור העולמי, ומצד שני עומדים העם של איראן, ישראל ובעלי בריתה. זו הזדמנות לעולם החופשי ליישר קו עם ישראל ולסיים את העבודה אחת ולתמיד. זהו תחילת הסוף של נותנת החסות המובילה בעולם לטרור העולמי. כפי שחזרתי שוב ושוב, אם אנחנו מחפשים שלום עולמי בר קיימא, הרפובליקה האסלאמית של איראן צריכה להיות מותקפת בתוך איראן על ידי פגיעה במרכזי משמרות המהפכה שלהם, אתרי הגרעין ובתיהם של פקידי הרפובליקה האסלאמית".

ואהיד בהשתי מלחמת חרבות ברזל איראן המתקפה האיראנית על ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד