כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בקרוב נתפנק?

טסלה הציגה באירופה מודל Y בגרסה עממית עם טווח אדיר

הגרסה החדשה של מודל Y נקראת "לונג ריינג' " וטווח הנסיעה הרשמי שלה הוא כ-600 קילומטרים. לשם השוואה, טווח הנסיעה הרשמי של טסלה מודל Y בגרסת ההנעה האחורית שמשווקת בישראל כיום הוא 455 קילומטרים

טסלה הציגה באירופה מודל Y בגרסה עממית עם טווח אדיר
טסלה מודל Y - מעתה עם טווח של עד 600 ק"מ. כצפוי תתייקר צילום: טסלה

האם בקרוב נקבל בישראל גרסה חדשה של טסלה מודל Y? על פי פרסומים של טסלה באירופה, היצרנית הציגה גרסה חדשה של מודל Y, אחד הדגמים הנמכרים ביותר של טסלה בישראל וכמובן שגם בעולם. הגרסה החדשה של טסלה מודל Y היא למעשה גרסה "ארוכת טווח" של הגרסה הבסיסית של מודל Y שמצוידת בהנעה אחורית. לפי טסלה, הגרסה החדשה של מודל Y נקראת "לונג ריינג' " וטווח הנסיעה הרשמי שלה הוא כ-600 קילומטרים. לשם השוואה, טווח הנסיעה הרשמי של טסלה מודל Y בגרסת ההנעה האחורית שמשווקת בישראל כיום הוא 455 קילומטרים.

מבדיקה של אתר טסלה ישראל עולה שבימים האחרונים היצרנית ביצעה עדכון של האתר כך שכעת ניתן לראות את טווח הנסיעה הרשמי של המכונית ליד המחיר שלה ואולי זה סימן לבאות שרומז לנו שהטסלה מודל Y בגרסה החדשה נמצאת בדרך לישראל.

מבדיקת האתר של טסלה, מודל Y בגרסת ההנעה האחורית עולה כיום כ-236 אלף שקל לפני כל מיני תוספות. מעליה נמצאת גרסת "לונג ריינג' AWD שמוגדרת על ידי טסלה כ"לונג ריינג'" כלומר טווח ארוך, אבל טווח הנסיעה הרשמי שלה הוא 533 קילומטרים לגרסה שיש לה הנעה כפולה. הגרסה הזו עולה לצרכן כ-282 אלף שקלים.

בגרמניה הגרסה החדשה שנותנת טווח רשמי של 600 קילומטרים כבר משווקת לצרכנים ומחירה הוא 48,990 יורו- לעומת הגרסה ההתחלתית של מודל Y שמחירה הוא 44,990 יורו, כלומר יש כאן פער של 4,000 יורו בגרסאות ההנעה האחורית. האם טסלה מודל Y בגרסת ה-600 קילומטרים תגיע לישראל? את זה כנראה נדע בשבועות הקרובים וגם כמובן כמה היא תעלה.

 

טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד