כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פי 20 מהרמה המותרת

מישהו כאן מנסה לשבור שיא? טיפשים בכבישים של לפני פסח

שיאן המהירות נסע במהירות 176 קילומטרים לשעה וסגן השיאן נסע במהירות 167 קילומטרים לשעה • שוטרים ערכו בדיקה במכשיר ה"ינשוף" וקיבלו תוצאה משוגעת: 1,035 מיליגרם של אלכוהול, כלומר פי 20 מהרמה המותרת

מישהו כאן מנסה לשבור שיא? טיפשים בכבישים של לפני פסח
צג מכמונת ה"דבורה" נתפס על 176 קמ"ש צילום: דוברות המשטרה

פסח מתקרב והעבריינים החליטו לצאת לחגיגות, רק שלמרבה הצער החגיגות האלה מתבצעות בכביש ואולי העבריינים האלה נמצאים לידכם ואתם לא יודעים שמישהו החליט לצאת היום לכבישים כדי להרוג.

כך, השבוע במבצע אכיפה של יחידת יואב במשטרת התנועה גילו השוטרים שהעבריינים החליטו לצאת למבצע "שלושה עבריינים ביום" ולנסוע מהר במיוחד. השוטרים נעזרו ביחידה האווירית ורשמו 45 דוחות תנועה, 18 מתוכם על מהירות מופרזת. שיאן המהירות נסע במהירות 176 קילומטרים לשעה וסגן השיאן נסע במהירות 167 קילומטרים לשעה. מחיאות כפיים.

אבל זה רק קצהו של הקרחון: השבוע שוטרי יחידת האופנועים היו בפעילות אכיפה שגרתית סמוך למחלף שקה ושם הם איתרו תושב שגב שלום בן 25 כשהוא נוהג בפסילה של בית משפט. הנהג נכלא והרכב שלו הושבת ל 30 ימים. ומה עם השיכורים?

יש לנו כאלה אבל הפעם זה רציני: פורים כבר הסתיים והנהג שאנחנו עומדים לספר לכם על מעלליו נתפס בכביש במצב שבו לא קשה לנהוג, אלא קשה ללכת בלי ליפול. המשטרה ערכה השבוע פעילות אכיפה לא רחוק מצומת אל על ובבדיקה עוכב נהג בן 35 תושב רמלה בגלל שהשוטרים שמו לב שיש לו ריח חזק של משקאות אלכוהוליים. אז השוטרים ערכו לו בדיקה במכשיר ה"ינשוף" וקיבלו תוצאה משוגעת: 1,035 מיליגרם של אלכוהול, כלומר פי 20 מהרמה המותרת.

הנהג נעצר ונכלא במקום, כתב אישום יוגש נגדו והרישיון שלו נפסל לחודש. על הדרך הוא גם אמר למשאית שלום לחודש. שבוע טוב.

 

נהיגה בשכרות מהירות מופרזת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד