כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אסון קשה ב'עלי שיח'

השריפה המזעזעת בהוסטל: שניים נשרפו למוות ושמונה נפצעו

האסון הקשה בשעת בוקר בהוסטל של 'עלי שיח' בפסגת זאב: שניים נהרגו בשריפה הקשה ושמונה נוספים נפצעו. "אנו עומדים לצד המשפחות האבלות ומשפחות הפצועים ומחבקים אותן בשעתן הקשה"

השריפה המזעזעת בהוסטל: שניים נשרפו למוות ושמונה נפצעו
ההוסטל של עלי שיח שנשרף צילום: באדיבות המצלם

בשריפה הקשה שפרצה הבוקר בהוסטל של 'עלי שיח' בפסגת זאב נהרגו שניים מאלו ששהו בדירה ועשרה ושמונה פצועים מתוכם שכנים שניסו לעזור ולהציל. בשעות האחרונות משלימים את הליך זיהוי הגופות להבאתם לקבורה במהירות. 

הבוקר פרסמו ב'עלי שיח' הודעת אבל: משפחת 'עלי שיח' כואבת ודואבת את האסון הנורא שהתרחש בשעות הבוקר. לצערנו הרב, שניים מאלו ששהו בדירה של 'עלי שיח' נספו באירוע הטרגי. אנו עומדים לצד המשפחות האבלות ומשפחות הפצועים ומחבקים אותן בשעתן הקשה, ונעשה כל שביכולתנו כדי לתמוך בהן ולעמוד לצידם ככל שנדרש. בנוסף, אנו מלווים מקרוב את הדיירים הפצועים המאושפזים ודואגים לרווחתם.

"הצוות המקצועי של 'עלי שיח', הכולל אנשי מקצוע מתחום הטיפול הנפשי והסוציאלי, מעניק תמיכה רגשית לדיירי הדירה שנפגעו ולכלל הדיירים והמדריכים ואנשי הצוות בקהילות שלנו ברחבי הארץ. אנו מודעים לכך שאירוע כה קשה עלול להותיר חותם עמוק, ונפעל בכל דרך על מנת לסייע לדיירינו להתמודד עם השלכותיו".

"הנהלת 'עלי שיח' משתפת פעולה באופן מלא עם רשויות החוק והחקירה, במטרה להבין את הנסיבות שהובילו לאסון. בתיאום עם הרשויות, נבצע בדיקות מקיפות בכל המסגרות שלנו, כדי להבטיח את ביטחונם ושלומם של כל הדיירים. בטיחות ורווחת הדיירים עומדות בראש סדר העדיפויות שלנו. משפחת 'עלי שיח' מביעה את תנחומיה הכנים למשפחות האבלות ומאחלת החלמה מהירה לפצועים".

עלי שיח שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד