כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לדבר את תחושות הזמן

מה נשתנה: הקולקציה החדשה של רנואר לקראת חג האביב

רנואר, רשת האופנה הישראלית יודעת לדבר את תחושות הזמן בדיוק מופלא דרך הפריטים שמעטרים קולקציית אביב-קיץ החדשה

מה נשתנה: הקולקציה החדשה של רנואר לקראת חג האביב
קולקציית קיץ. אילוסטרציה צילום: שאטרסטוק

ריחות אביביים כבר עוטפים את היקום, השמש חזרה ללטף לשעות נוספות וחג החירות מגיע אלינו עם רחשי לב הומים לגאולה. בגדים הם דרך נהדרת לביטוי משאלתנו ברגיעה. יש רצון שמורגש באוויר למצוא את ההשתוקקות הזו גם בבגדים שיילבשו בחג הזה- ברכות, ביופי ובחמלה.

רנואר, רשת האופנה הישראלית יודעת לדבר את תחושות הזמן בדיוק מופלא דרך הפריטים שמעטרים קולקציית אביב-קיץ החדשה. צבעי קרם, לבן, זית ותכלת גוונים בהירים שמכניסים שלווה לתוך ערפילי החרדה שאופפים אותנו בחצי השנה האחרונה. בדי תחרה וקרושה לצד סאטן ופשתן שמבטאים את קשת הרגשות שלנו שהתרחבה לאחרונה מקצה לקצה. 

ברנואר תוכלו להתאים לוקים מדהימים לחג הפסח התרגש ובא ולהרגיש שהם מדברים בשפה הנפשית והאופנתית שלכם.

לאישה- שמלות יפהפיות, חצאיות מחמיאות בשילוב מכופתרות מעוצבות או דווקא ג'קטים רשמיים או קלילים. בגזרת הנעליים נעלי עקב לערב חג, נעלי מוקסין לחול המועד או סניקרס לטיולים בסטייל; וכמובן אקססוריז שירימו כל הופעה ויתנו לה טאצ' אחרון עם אמירה אינדבדואלית- תיקים, חגורות, גרביונים וצעיפי פפיטה. פסח היא עונת מעבר ועדיין קריר בערבים, לכן מומלץ להצטייד בצעיף טרנדי. 

לערב חג אצל החמות שלבי שמלה אלגנטית בגוון סולידי עם נעלי עקב בצבע שמפגין נוכחות. חגורה מיוחדת שתדגיש את קו המותן תמיד יכולה להחמיא. לסגירת הלוק- ענדי עגילים באורך חצי הצוואר וכן צמיד ושרשרת תואמים וצאי לקצור מחמאות. 

לגבר- חליפות מעוצבות בקפידה לצד מכנסיים תואמות, חולצות מכופתרות בעלות שרוול קצר או ארוך וסטייל מהאגדות. מכנסי ג'ינס או פשתן בגוונים שונים שמתכתבים עם שאר פריטי הקולקציה. מגוון טי-שירטס איכותיות לצד חולצות בסגנון פולו ועוד. נעלי אלגנט לימי החג לצד מוקסין וסניקרס. אקססוריז כמו חגורות, ארנקים ועוד גם הם משלימים את הלוק באווירת החג.

פסח שמח! 

את כל הפריטים ניתן לרכוש בסניפי רשת רנואר הפרושים ברחבי הארץ או באתר האונליין>>

 

 

רנואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד