כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

איך צוות תותח המצברים יכול לעזור לכם כשהמצבר מחליט להיגמר

ישנן סיבות רבות שיכולות לגרום למצבר הרכב שלכם להתחיל לזייף או "למות" לגמרי וחשוב להכיר אותן וגם לדעת לבצע את הבדיקות שיעזרו לכם להבין האם מדובר בסך הכל בצורך בהטענה שלו או שצריך להחליף אותו

איך צוות תותח המצברים יכול לעזור לכם כשהמצבר מחליט להיגמר
מצבר צילום: FREEPIK

קמתם בבוקר, ירדתם אל הרכב שלכם וגיליתם שההתנעה שלו אינה עוברת בצורה חלקה? או שאולי המצבר שבק חיים לגמרי או שנורה המזהירה על בעיה בו נדלקה? – במקום להתרגז ולהילחץ, תדעו שקיימת אפשרות שאמורה להרגיע אתכם – אנשי המקצוע של תותח המצברים יגיעו עד אליכם להחליף מצבר וגם יבדקו לכם את הישן כדי להיות בטוחים שזה מה שצריך לעשות. כיצד זה עובד בדיוק? המשיכו לקרוא ותבינו.

 

אבחון טלפוני מהיר

ישנן סיבות רבות שיכולות לגרום למצבר הרכב שלכם להתחיל לזייף או "למות" לגמרי וחשוב להכיר אותן וגם לדעת לבצע את הבדיקות שיעזרו לכם להבין האם מדובר בסך הכל בצורך בהטענה שלו או שצריך להחליף אותו. האמת היא שזה נורא פשוט. בשיחה הטלפונית שלכם ישאלו אתכם מספר שאלות, כמו אילו רעשים המצבר משמיע בעת ניסיונות ההתנעה (אם בכלל), האם המערכות החשמליות של הרכב פועלות כמו שצריך בתקופה האחרונה, האם יש על המצבר סימני קורוזיה והאם החיבורים תקינים, וכמובן, כמה זמן המצבר נמצא ברשותכם. בהתאם לזאת ניתן יהיה לדעת כיצד לפעול, כשבמקרה הצורך ישלח אליכם טכנאי על מנת שיבדוק את המצבר הישן בעצמו ויחליט.

 

תהליך התקנה מקצועי

התקנת מצבר חדש צריכה להתבצע באופן מדויק על מנת שבאמת יפעל כהלכה, והתהליך הזה אמור להיות מבוצע כמו שצריך עוד משלב הבחירה של המצבר. כאן מגיע יתרון חשוב מאוד שתותח המצברים מציעה לכם – מגוון רחב של סוגי מצברים, כך שההתאמה לרכב הספציפי שלכם תהיה מושלמת. הבחירה תתבצע תוך התחשבות במספר פרמטרים:

  • כוח המצבר (אמפר-שעה) – פרמטר זה משתנה בין רכבים שונים בהתאם לגודל שלהם, הדגם ולעיתים גם השנתון. בדרך כלל, ככל שמדובר ברכב גדול וחזק יותר, כך הוא יזדקק למצבר עם כוח רב יותר.
  • טכנולוגיה – כיום לא כל רכב זקוק למצבר עופרת-חומצה רגיל וקיימים גם סוגים אחרים. בתותח המצברים תמצאו את כל סוגי המצברים לכל סוג של רכב, כולל מצברי פריקה עמוקה, מצברי סטארט סטופ, AGM או EFB , ואנשי מקצוע שיודעים לזהות איזה מהם צריך להיות מותקן ברכב שלכם.
  • מאפיינים נוספים – מצברים נבדלים האחד מהשני גם מבחינת ממדים, מיקום הקטבים, ערך ה- CCA (יכולת התנעה בתנאי קור) ועוד, כשגם בכל הקשור לכך לא יהיה קשה למצוא לכם מצבר מתאים.

האמת היא שאתם ממש לא צריכים להבין במצברים בשביל לבחור נכונה, כך שאין שום סיבה שתתרגזו עוד יותר במהלך הניסיונות שלכם לגלות איזה מצבר מתאים לכם. לא מצליחים למצוא את המידע הזה בספר הרכב שלכם או על גבי המדבקה של זה הקיים? בשביל זה יש את אנשי המקצוע שיעזרו לכם.

עוד היבטים שאמורים להרגיע את הכעס שלכם

הנה עוד כמה דגשי איכות של תותח המצברים שאמורים לגרום לכעס שלכם להיעלם במהירות אם רק תשכילו לפנות אליה:

  • הגעה מהירה ושירות מקצועי – בין אם המצבר החליט להרגיז אתכם בשעות הבוקר המוקדמות לפני היציאה לעבודה ובין אם בשעת לילה מאוחרת כשאתם ממהרים לחזור לבית, תוכלו לקבל שירות של טכנאי מקצועי בטווחי שעות נרחבים.
  • פריסה רחבה – גם מבחינת המיקום שבו נתקעתם, ניתן יהיה להגיע אליכם למרבית המקומות ולתת לכם שירות עד הבית בפריסה רחבה בין אם בחניה של הבניין, במקום העבודה או בכל מקום אחר שתצטרכו.
  • מצברים איכותיים – כשרוכשים מצבר, חשוב שהוא יהיה איכותי על מנת שיחזיק לתקופה ארוכה וזה בדיוק מה שתקבלו – מצברי מותג כמו בוש, שנפ, ורטה ועוד.

בנוסף ישנו גם עניין המחיר שאמור להרגיע אתכם, מאחר והוא נוח ומשתלם ומתאים לכל כיס, מה גם שהוא כולל אחריות ארוכה של בין שנה לשנתיים, בהתאם לסוג המותג שתבחרו. כעת כשיש בידיכם את כל המידע הרלוונטי ואתם גם יודעים למי כדאי לכם לפנות, אנחנו בטוחים שאתם כבר מרוגזים פחות.

מצבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד