כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
יחד עם גדולי ישראל

פוסק הדור שליט"א: "זו ההלכה הראשונה; עם זה מתחילים את הפסח"

במעונו של פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א התקבצו ובאו האדמו"ר מויזניץ שליט"א, כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א, וראש הישיבה הגר"ח פיינשטיין שליט"א • גדולי הדור התבטאו בצורה נדירה למען התורמים למגבית קמחא דפסחא של ועד הרבנים עבור עמלי התורה

פוסק הדור שליט"א: "זו ההלכה הראשונה; עם זה מתחילים את הפסח"
אצל הגר"מ שטרנבוך צילום: ועד הרבנים

גדולי הדור שליט"א, הנושאים בעול הציבור, הקדישו שעות ארוכות מזמנם יקר הערך על מנת להתקבץ לכינוס מיוחד עבור עמלי התורה, לפנות אל הציבור ולבקש מכל אחד ואחד מאיתנו לתרום עבור קרן עמלי התורה, מגבית קמחא דפסחא של ועד הרבנים.

במעונו של מרן פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א התקבצו ובאו מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א, כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א, ומרן ראש הישיבה הגר"ח פיינשטיין שליט"א, שתרמו – וקראו לציבור לתרום 'קמחא דפסחא' לקרן עמלי התורה שעל ידי ועד הרבנים.

התבטאויות נדירות נשמעו מגדולי ישראל, עם הבטחות מופלאות עבור התורמים.

מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א, היה ראשון התורמים – והבטיח כי "כל מי שיתן לזה - כולם יראו ישועות ויהיה לו סייעתא דשמיא גדולה".

מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א אמר כי "הקמחא דפסחא הזה, הוא הדבר הגדול ביותר שיש! כל מי ששותף בקרן עמלי התורה, הקב"ה ימלא כל משאלות ליבו לטובה".

מצטרפים עכשיו לקריאתם של גדולי ישראל ורואים ישועות - לחצו כאן>>>

כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א: "מי שתורם לקרן עמלי התורה של ועד הרבנים, יש לו ברכה מהתורה 'והריקותי לכם ברכה עד בלי די', כל מי שתורם לזה כבר לא צריך עוד שום ברכה, זה הברכה הכי גדולה שיש".

גדולי הדור שליט"א, בקריאה לציבור לתרום לקרן עמלי התורה, למגבית קמחא דפסחא, כתבו מכתב נדיר לציבור: "התכנסנו יחד לבקש מכל אחד להיות שותף בקמחא דפסחא של ועד הרבנים"

"להביא את שמחת החג לאלפי עמלי תורה ונשברי לב"

"להעביר מעלינו כל גזירה קשה"

ויחד עם זה מצורפת ברכה כה חשובה לימים טרופים אלו שהלב מפחד ואינו יודע מה יילד יום:

"ובוודאי שגדולי זכות הצדקה לועד הרבנים להעביר מעלינו כל גזירה קשה, בפרט בעת הזאת"

הברכה של גדולי הדור לתורמים - מידה כנגד מידה, "תזכו צרכי החג בהרחבה"!

מי לא זקוק לברכות אלו? מי רואה אותם יוצאים ואינו יוצא עמהם? כולנו תורמים כעת, לצרכי החג בהרחבה של עמלי התורה – וזוכים לכל הברכות האמורות בתורה.

מצטרפים עכשיו לקריאתם של גדולי ישראל ורואים ישועות - לחצו כאן>>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד