כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
דרך נגישה וקלה

גם בפסח יש על מי לסמוך: כללית בשיתוף בד"צ העדה החרדית מנגישים את מאגר התרופות המאושרות לפסח

בערוצי הדיגיטל, ברובוט בוואטסאפ ובמענה טלפוני: כללית בשיתוף עם בד"צ העדה החרדית מספקת את מגוון הדרכים לאיתור תרופות מאושרות לפסח

גם בפסח יש על מי לסמוך: כללית בשיתוף בד"צ העדה החרדית מנגישים את מאגר התרופות המאושרות לפסח
תרופות לפסח צילום: שאטרסטוק

הילד קודח מחום בפסח? סובלים מדלקת גרון מציקה המחייבת נטילת אנטיביוטיקה? יצאתם לטיול בחול המועד וכל המשפחה סובלת מעקיצות יתושים? אל דאגה. כמידי שנה, מומחי כללית בהובלת רבה של כללית הרב מנחם לפקיבקר, יחד עם בד"צ העדה החרדית דאגו גם השנה להנגיש לכם את כל המידע החשוב על התרופות המאושרות לשימוש בפסח במגוון ערוצים.

כארגון הבריאות הגדול בישראל, כללית אוצרת מידע רב וקשרים ענפים המתורגמים לטובת מידע חשוב ללקוחות. גם השנה, כמו בכל ערב פסח, כללית הפיקה ומפיצה את חוברת התרופות המאושרות לפסח יחד עם רבני בד"צ העדה החרדית.

כבכל שנה, מפעילה כללית מוקד טלפוני ארצי במספר *2701 הזמין 24 שעות ביממה. בנוסף, ניתן למצוא מידע על כשרות התרופות לפסח במגוון שירותי האונליין של כללית ביניהם אתר כללית, ביישומון ובעמדות 'כללית לידיעתך' הממוקמות במרפאות בקהילה ובמרכזים הרפואיים של כללית ברחבי הארץ.

לחצו כאן למאגר התרופות>>>

כלליתיש על מי לסמוךצילום: כללית

עוד דרך נגישה וקלה לאיתור תרופות קבועות ושגרתיות המותרות לשימוש בפסח, הוא הבוט בווטסאפ. תהליך קבלת המידע הוא פשוט: שולחים הודעה עם שם התרופה למס' 055-9982701 ומקבלים מענה מיידי ומפורט האם התרופה מאושרת לשימוש בפסח.

הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית מוסיף: "חוברת התרופות המאושרות לפסח מסייעת לשמור על בריאותם בחג הפסח מבלי להתפשר על גדרי ההלכה. כמות הפניות שעולה מדי שנה בערוצים השונים מעידה על הצורך האמיתי של ציבור שומרי התורה והמצוות למידע זמין גם בנוגע לכשרות הפסח. כללית רואה לעצמה זכות וחובה לפעול למען הנגשת רפואה איכותית ואחראית תוך שמירה על סטנדרטים הכי גבוהים".

לחצו כאן למאגר התרופות>>>

כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד