כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
קידוש השם

כתבה מרכזית ב'ידיעות': הפעילות במגזר החרדי למען החטופים

בכתבה נאמר כי "הרוח החיה מאחורי ארגון המפגשים עם רבנים ומנהיגים פוליטיים במגזר החרדי הוא העיתונאי והפרשן החרדי ישראל כהן, שבני-ברק היא ממלכתו"

כתבה מרכזית ב'ידיעות': הפעילות במגזר החרדי למען החטופים
משפחות החטופים אצל הגרב"ד פוברסקי צילום: באדיבות המצלם

בסוף השבוע פורסמה ב"מוסף לשבת" של 'ידיעות אחרונות' כתבה נרחבת שסיקרה את הפעילות במגזר החרדי למען החטופים בעזה.

הכתב דרור פויר מתאר בין השורות ביקור מרגש של משפחות אצל גדולי ישראל ומספר על עצרות ההתעוררות, ביקורי הרבנים, מעמדי התפילה, וההתגייסות של כלל המגזר החרדי לשחרור החטופים. 

בכתבה נאמר כי "הרוח החיה מאחורי ארגון המפגשים עם רבנים ומנהיגים פוליטיים במגזר החרדי הוא העיתונאי והפרשן החרדי ישראל כהן, שבני-ברק היא ממלכתו.

איש מקושר ומשפיען, שעונד את הסיכה הצהובה על דש חליפתו, התגייס לנושא בשבועות הראשונים אחרי שמחת תורה. היום הוא הגשר העיקרי בין מטה החטופים למגזר".

באדיבות המצלםהפרשן ישראל כהן בכיכר החטופיםצילום: באדיבות המצלם

"מי שעובד עוד", כותב פויר, "הוא הרב דוד דרוק, יו"ר ארגון "כיסופים", שאחראי על נסיעות וביקורים בקברי צדיקים, עניין שגם הוא תופס תאוצה. "רוב הישראלים", הוא אומר, "נמצאים על הספקטרום המסורתי. אנחנו נותנים להם מענה".

למען המשפחות פועלים 24/7 גם ריקי סיטון מ׳איילת השחר׳ ומרגלית פרץ מ׳קשר יהודי׳ הבת של אריה ויפה דרעי

"מה שקרה בציבור החרדי ביחס לציבור החילוני מאז 7 באוקטובר זה דבר מפעים", אומרת הרבנית יפה דרעי, ל׳ידיעות׳. "כל כך משתדלים אצלנו לחבק, לתת ולעשות מעל ומעבר. זו לא רק יד מושטת, זה ממש לתת את הכל. אנחנו עם אחד, ומה שקרה זו הטרגדיה של כולנו. אנחנו צריכים להכיל כל כך הרבה כאב, כל כך הרבה צער - הרי כל נרצח וכל חטוף הוא עולם ומלואו - איך יש לנו עוד זמן להתקוטט ולחפש את המפריד? איך? זה הזמן להיות יחד".

שחרור חטופים ישראל כהן ידיעות אחרונות דרור פויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד