כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אחרי המתקפה

לחץ על נתניהו להגיב: "בעל הבית חייב להשתגע"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' קרא דקות לפני כינוס קבינט המלחמה שלא להבליג נוכח המתקפה האיראנית: "אם נבליג חלילה נכניס את עצמנו ואת ילדינו לסכנה קיומית מיידית. גורלנו בידנו" | בן גביר: "אסור שהתגובה של ישראל תהיה דרדלה"

לחץ על נתניהו להגיב: "בעל הבית חייב להשתגע"
איראן ישראל צילום: שאטרסטוק

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' קרא בצוהריים (ראשון) דקות לפני כינוס קבינט המלחמה שלא להבליג נוכח המתקפה האיראנית.

סמוטריץ' אמר: "אנחנו אחרי לילה משמעותי וההתנהלות שלנו בעקבותיו תעצב את המזרח התיכון ואת ביטחונה של מדינת ישראל. תודה לריבונו של עולם על לילה של ניסים ועל שנותן לנו כח לעשות חיל.

תודה גדולה לצה״ל ולמערך ההגנה האווירי על העבודה המדהימה למען מדינת ישראל, שלומה ובטחונה. תודה גם לידידנו בעולם. אפשר וצריך לנהל מחלוקות אבל ברגע האמת, כשאנחנו במלחמה של הטוב מול הרע אנחנו יודעים לשלב ידיים".

"ועכשיו", הוסיף סמוטריץ' ואמר: "עיני כל המזרח התיכון והעולם כולו נשואות למדינת ישראל. אם התגובה שלנו תהדהד בכל המזרח התיכון דורות קדימה - ננצח.

אם נבליג חלילה נכניס את עצמנו ואת ילדינו לסכנה קיומית מיידית. גורלנו בידנו. זו העת למנהיגות שמסוגלת להשיב את ההרתעה ושיש לה את האומץ להשיב את הביטחון לאזרחי ישראל, לא בסיסמאות, במעשים", דברי השר.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר מסר: "אסור שהתגובה של ישראל תהיה דרדלה, בסגנון הפצצות הדיונות שראינו בשנים הקודמות בעזה. 

תפיסות ההכלה והמידתיות הן תפיסות שעברו מהעולם בשבעה באוקטובר.  כדי לייצר הרתעה במזרח התיכון - בעל הבית חייב להשתגע".

 

בצלאל סמוטריץ' מלחמת חרבות ברזל המתקפה האיראנית על ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד