כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אחרי המתקפה

גנץ: "נגבה מאיראן את המחיר באופן ובזמן שנכון לנו"

יו"ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ קרא להקים קואליציה אזורית ולגבות את המחיר מאיראן "באופן ובזמן שנכון לנו". "איראן היא בעיה עולמית, היא אתגר אזורי והיא גם סכנה לישראל", אמר

גנץ: "נגבה מאיראן את המחיר באופן ובזמן שנכון לנו"
השר בני גנץ צילום: מתוך הסרטון

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ התייחס בצהריים (ראשון) למתקפה של איראן על ישראל וקרא לבנות קואליציה אזורית נגד איראן ולגבות את המחיר באופן ובזמן שנכון לישראל. 

גנץ אמר: "אתמול יצאה איראן למתקפה על ישראל – ופגשה את עוצמתה של מערכת הביטחון הישראלית. איראן היא בעיה עולמית, היא אתגר אזורי והיא גם סכנה לישראל, ואתמול, התייצב העולם באופן ברור ביחד עם ישראל מול הסכנה. ישראל נגד איראן, העולם נגד איראן - זו התוצאה. זהו הישג אסטרטגי, שעלינו למנף למען ביטחון ישראל".

גנץ הוסיף: "האירוע הזה לא נגמר – את הברית האסטרטגית ומערך שיתוף הפעולה האיזורי שבנינו ועמד במבחן המשמעותי שלו צריך לחזק דווקא עכשיו. ישראל הוכיחה אתמול שהיא עוגן של עוצמה צבאית וטכנולוגית, ועוגן של ביטחון במזרח התיכון. בזכות מפקדי צה"ל ולוחמיו, בזכות הטכנולוגיה, בזכות התעשיות".

לדבריו, "מול האיום של איראן – אנחנו נבנה קואליציה אזורית ונגבה מאיראן את המחיר, באופן ובזמן שנכונים לנו. והחשוב מכל - מול הרצון של אויבינו לפגוע בנו, אנחנו נתאחד ונתחזק. 

גם היום, עלינו לזכור שטרם השלמנו את המשימות שלנו – ובראשן השבת החטופים והסרת האיום מתושבי הצפון והדרום. אנחנו נמשיך במערכה, בנחישות ובאחריות. ויחד – ננצח".

בני גנץ איראן המתקפה האיראנית על ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד