כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מוצרי הבשר טירת צבי כשרים לפסח למהדרין

טירת צבי - המפעל המתקדם בישראל לייצור ושיווק מעדני בשר ונקניקים, מציע מגוון מוצרים כשרים לפסח ל"מהדרין – חלק", ללא חשש קטניות. מוצרי טירת צבי "מהדרין-חלק", מיוצרים בהשגחת הרב מחפוד שליט"א- בד"צ יורה דעה, או בכשרות מהדרין בד"ץ קהילות, לצד מהדרין הרב שלמה רוזנפלד, הרבנות האזורית עמק המעיינות

מוצרי הבשר טירת צבי כשרים לפסח למהדרין
טירת צבי צילום: יח"צ

מוצרי המהדרין טירת צבי מבית תנובה, משווקים בקטגוריות מגוונות: פסטרמות ונקניקים פרוסים וארוזים, נקניקיות, מוצרי מעדניה ועוד. המוצרים מתאפיינים  בטעמם המשובח בזכות מומחיות רבת שנים בתחום הקולינרי לצד הקפדה ללא פשרות על איכות.

מגוון מעדני הבשר של טירת צבי, מספקים מענה בכל עת ובכל מקום, לארוחות סדירות בבית, בתקופת ההכנות לפסח ולימי חול המועד, כאשר יוצאים עם המשפחה וחברים לחיק הטבע. מעדני הבשר נוחים וקלים להגשה בארוחה בבית מסביב לשולחן, להכנת כריכים ו"צידה לדרך" בטיולי חול המועד  בחיק הטבע.

כזכור "טירת צבי", הכריז לפני מספר חודשים, על מהפכה בתפריט התזונה של המטבח המשפחתי. כל יום שלישי בשבוע, נהנים מארוחה טעימה וקלה להכנה המבוססת על מגוון מעדני הבשר של "טירת צבי". נתונים שנאספו מצביעים על כך, שמשפחות רבות אימצו את הרעיון בשמחה והפכו בקביעות את יום שלישי בשבוע ליום בו מוגשת ארוחה כשבמרכזה – מגוון מעדני הבשר של מפעל "טירת צבי".

 

טירת צבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד