כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לאחר התקיפה האיראנית

ישראל קוראת להכריז מיידית על משמרות המהפכה "ארגון טרור"

איראן תקפה את ישראל, תקפה בעבר את מדינות המפרץ, מאיימת על ירדן, מאיימת על ארה״ב, שולחת חימוש למלחמה נגד אוקראינה ומסכנת את שלום העולם. כך בהודעת משרד החוץ. "‏זו הסיבה שאסור שלעולם לאיראן לא יהיה נשק גרעיני"

ישראל קוראת להכריז מיידית על משמרות המהפכה "ארגון טרור"
איראן, אילוסטרציה צילום: שאטרסטוק

איראן פתחה הלילה במתקפה רחבת היקף וחסרת תקדים של מאות כטב״מים, טילי שיוט וטילי בליסטיים כנגד מדינת ישראל.

‏למתקפה שהגיעה משטח איראן נוספו מתקפות טרור של מילציות מעראק של החות׳ים מתימן ושל חזבאללה מלבנון - כולן מכוונות נגד מדינת ישראל.  

ממשרד החוץ נמסר: "‏המתקפה הזו מוכיחה שוב את מה שמדינת ישראל טוענת במשך שנים: איראן היא זו שעומדת מאחורי מתקפות הטרור באיזור, ואיראן היא האיום הגדול ליציבות האיזור ולסדר העולמי. איראן תקפה את ישראל, תקפה בעבר את מדינות המפרץ, מאיימת על ירדן, מאיימת על ארה״ב, שולחת חימוש למלחמה נגד אוקראינה ומסכנת את שלום העולם, ‏זו הסיבה שאסור שלעולם לאיראן לא יהיה נשק גרעיני".

‏עוד נמסר: "מכל העולם נשמעו הלילה גינויים חריפים למתקפה האיראנית הברוטלית והעולם מתייצב לצד ישראל ותומך בזכותה של ישראל להגן על עצמה. על איראן לשלם מחיר על תוקפנותה".

‏במשרד החוץ אומרים כי "המחיר הראשוני חייב להיות הכרזה מיידית על ארגון משמרות המהפיכה - ששיגר הלילה את מתקפת הטרור הנרחבת - כארגון טרור. בעקבות מתקפת הטילים, טילי השיוט והכטב״מים ששיגרה איראן, על איראן חייבות להיות מוטלות סנקציות כואבות כולל בתחום הטילאות ובתחומים נוספים. ‏כנגד ההתקפה המסיבית של איראן עומדת לישראל, כמו לכל מדינה, הזכות להגנה עצמית, וישראל הגנה ותמשיך להגן על עצמה מול התוקפנות האיראנית".

איראן משרד החוץ מבצע חרבות ברזל משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד