כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
המתקפה האיראנית

"ישראל ידעה את אחד הלילות הדרמטיים ביותר מאז ומעולם"

שר הביטחון גלנט בסוללת חץ 3: "ידענו את אחד הלילות הדרמטיים ביותר, בזכות פעולת הכנה מתמשכת הבאנו תוצאות מרשימות. יש לנו הזדמנות לייסד ברית אסטרטגית כנגד האיום החמור מטהרן"

 "ישראל ידעה את אחד הלילות הדרמטיים ביותר מאז ומעולם"
גלנט והשגריר צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום בסוללת חץ שהשתתפה הלילה בבלימת ההתקפה האירנית, ושמע מהמפקדים בשטח על אירועי הלילה והערכות הכוחות להמשך. כמו כן סייר שר הביטחון יחד עם שגריר ארה״ב בישראל בחמ״ל ההגנה האווירית המשותף לצבאות.

בביקור השתתפו מנכ״ל משרד הביטחון אלוף (מיל׳) אייל זמיר, ראש מפא״ת תת אלוף (מיל׳) ד״ר דני גולד, מפקד מערך ההגנה האווירית תת אלוף גלעד בירן וראש מנהלת ״חומה״ במשרד הביטחון משה פתאל.

שר הביטחון גלנט אמר בתום הביקור: "ישראל ידעה אמש את אחד הלילות הדרמטיים ביותר שפגשנו מאז ומעולם - מאות טילים מסוגים שונים נורו על מדינת ישראל ובהם למעלה מ-100 טילים בליסטים שנורו מאיראן, כל אחד מהם עם מאות קילוגרמים של חומר נפץ״.

״פעולת ההכנה המתמשכת שעשינו יחד עם שותפנו האמריקנים הביאה לתוצאות המרשימות ביותר. צה"ל נערך, התכונן, באמצעות המערכים הקרקעיים, האוויריים, המודיעין והגופים האחרים", הוסיף גלנט. "יחד עם ארה״ב ומדינות נוספות, הצבנו ברית חזקה ועוצמתית, בתיאום ובסנכרון בין מערכי הביטחון של מדינת ישראל, ארצות הברית והשותפים שלנו. התוצאה היא בלימה מוחלטת של האיומים למעט שוליים מאוד מאוד קטנים, ואני רוצה לומר בהיבט הזה כל הכבוד למערכת הביטחון, כל הכבוד לצה"ל וכל הכבוד לשותפים שלנו״. 

שר הביטחון הוסיף: ״יש לנו כאן הזדמנות לייסד ברית אסטרטגית כנגד האיום החמור הזה של איראן, שמאיימת לשים על הראשים של הטילים האלה חומרי נפץ גרעיניים, הדבר הזה יכול להיות איום חמור ביותר. ארה"ב, ישראל ובעלות הברית שלה עומדים כתף כתף להגן כנגד האיום הזה".

איראן המתקפה האיראנית על ישראל שר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד