כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נטמן בירושלים

בנימין אחימאיר הי"ד הובא למנוחות: "איחדת את כולם"

בנימין אחימאיר בן ה-14 הובא לקבורה בבית העלמין בהר המנוחות בירושלים, אחרי שבשבת נמצאה גופתו. אמו: "תמיד חשבת על אחרים, איחדת את כולם"

בנימין אחימאיר הי"ד הובא למנוחות: "איחדת את כולם"
הלווית בנימין אחימאיר הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

בנימין אחימאיר הי"ד בן ה-14, שנרצח בפיגוע בבנימין ביום שישי וגופתו נמצא לאחר סריקות נרחבות אתמול, הובא לקבורה בהר המנוחות בירושלים. 

אחיו אבינועם ספד לו: "ביני, אח שלי המתוק והאהוב, אתה כזה גבר. היית הרוח החיה בבית, איחדת את כולם. תמיד רצית שנטייל איתך. תמיד היית עוזר לי. כל פעם שהיית חוזר היית מכין ארוחות ואומר לי 'בוא תוכל'. הפעם האחרונה שראיתי אותך הייתה ביום הנישואים של אמא ואבא, ממש לחצת על כל האחים להגיע. נזכור אותך אחי האהוב, השם ייקום דמך".

באדיבות המצלםבנימין אחימאירצילום: באדיבות המצלם

רחל, אחותו של בנימין, ספדה: "ביני היקר שלנו, ילד יפה ואהוב שכולו לב אחד גדול שהאיר את העולם ואת כולנו. נגעת בכל כך הרבה אנשים בטוב הלב שלך ובאהבה שלך. הייתי פשוט אדם של 100% טוב, טוהר ופשטות. כל מה שרצית היה פשוט לאהוב ולחיות, היית האדם הכי חי שאני מכירה". 

מרים, אמו של בנימין, הוסיפה: "כמה לב היית, תמיד חשבת על אחרים. לקחת את כולם בחשבון ודאגת לא להעליב אף אחד. חבשת על הראש שלך כיפה מגניבה עם פונפון, אמרתי לך 'תשמור עליה'. היא ספוגה בדמעות שלי".

בנימין אחימאיר רצח הר המנוחות בנימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד