כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ביוזמת ארגון "אלומים"

כנס ייחודי ומרגש לאלמנים לקראת ערב פסח

בהיכלו של האדמו"ר מסאסוב התכנסו אבות מכל גווני הקשת של הציבור החרדי, אשר נבחרו משמים להיות לילדיהם כאב וכאם, בכנס ייחודי ומרתק, בנושא להאיר את ימי ערבי הפסחים מתוך חשק ושמחה, הכינוס אורגן עלי ידי מערך התמכה של ארגון  'אלומים'

כנס ייחודי ומרגש לאלמנים לקראת ערב פסח
כינוס אלמנים אצל הרבי מסאסוב צילום: יהושע פרוכטר

במסגרת פעילות ומערך התמיכה של ארגון "אלומים" התכנסו אבות מכל גווני הקשת של הציבור החרדי, אשר נבחרו משמים להיות לילדיהם כאב וכאם, בכנס ייחודי ומרתק, בנושא להאיר את ימי ערבי הפסחים מתוך חשק ושמחה.

הכינוס נערך בהיכלו של האדמו"ר מסאסוב אשר במרכז המעמד נשמע משא הקודש אשר הלהיב את הציבור על גודל העת רצון המתעורר בשמים בכינוס לצדיקים שמתאחדים יחד לקבלת מלכות שמים באהבה, וכשדמעות זולגות מעיניו זעק הלא זה הוא מעמד קידוש השם לראות איך בנים אהובים לקדוש ברוך הוא מתעקשים לקבל הכל באהבה ומי יוכל לשער ולתאר את הזכות שמתעורר בשמים בזכות פעילות קדושה זו של הארגון המופלא והחיוני 'אלומים'.

להפתעת כל הנוכחים החל האדמו"ר לשתף ולספר מחוויותיו האישיות עם היותו יתום צעיר ל"ע, ועל ההתמודדויות הרבים עימם נאלץ לחיות מול אתגרי הזמן והתקופה, ואיך שהצליח בחסדי ה' לצלוח את כל המהמורות בזכות החיזוק והאמונה הטהורה עד שהגיע עד הלום, לאורך ימים ושנים.  

לאחר מכן נשמע משא מרתק ויחודי מהמגיד הנודע הגאון רבי שלמה מילר, בגדול עבודת החג בגישמאק ובחיות דקדושה, וכן איך לדבר ולשתף את הילדים בכל ההכנות על צד היותר טוב, והדגיש כי יש לעשות הכל בנעימות יתירה ובחיוך משובב לבבות.

כמו כן נשא דברים הרבני הנגיד הרב אלחנן גולשטיין, שהגיע במיוחד מליקווד, שריגש את הנוכחים בפרקי חייו האישיים עת שנתייתם בצעירותו ה' ירחם ומיני אז התחזק באמונת אומן בהשי"ת ובזכות זה התעצם בכל כוחותיו ועלה ונתעלה ברוחניות ובגשמיות.

דברי סיום נשא יו"ר הארגון העסקן הרב חיים מאיר פרנקל, שהודה לכל המשתתפים שהגיעו, והזמין כל אחד לעבור לברכת הקודש לחג כשר ושמח מהאדמו"ר.

במהלך הכינוס נערך התוועדות של שירי דבקות וכיסופין ע"י בעלי מנגנים כהכנה לקרת החג הבעל"ט.

הכינוס היחודי והמרומם היה מעמד של קידוש השם אשר נסך עוצמה אדירה בכוחות אמונה והתעלות לאבות אשר נבחרו משמים להיות לילדיהם כאב וכאם ומתמודדים בכבוד ובגבורה באתגר שמשמים הועידו עבורם - גידול ילדים ללא נוות ביתם.

ארגון 'אלומים' בהנהלת הרב חיים מאיר פרנקל, ובהכוונת ובברכת גדולי וצדיקי הדור נטל על עצמו להקל על אלמנים שמתמודדים עם שכול במשפחה. כמי שחרט על דגלו את המקצועיות והיכולת לסייע לאנשים כאלה, מקיים הארגון פעילויות שונות ומערך שוטף של עזרה וסיוע לאלמנים. הארגון מקיים סדנאות מקצועיות וייעוץ במכלול נושאים, שבתות התאחדות וגיבוש, בנוסף מסייע בייעוץ מקצועי ומעניק תמיכה סביב מעגל השנה.

בסיום הערב המהנה והתועלתי, ביקשו רבים מהם להביע את רגשי הערכתם והוקרתם להרב פרנקל על הפעילות הענפה במשך כל השנה סביב השעון ובמיוחד על הכינוס המרומם, אשר הווה מקור להענקת אנרגיה ועוצמות רוחניות.

אלומים הרבי מסאסוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד