כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
צוחקים על האייתוללות

הירדנים מציעים למכירה "טילים איראניים" במחיר אטרקטיבי

אזרחים ירדנים הציעו למכירה את חלקי טילים איראניים שנפלו במקומות שונים בירדן במוצאי שבת. אתר מפורסם המתמחה במכירת כלי רכב, נדל"ן וכל סוגי הסחורות פרסם את הטילים למכירה

הירדנים מציעים למכירה "טילים איראניים" במחיר אטרקטיבי
חלק מטיל איראני שנפל בירדן צילום: צילום מסך

אזרחים ירדנים ניצלו את נפילת הטילים האיראניים שהיו בדרכם לישראל במוצאי שבת ויורטו על ידי ירדן במקומות שונים בירדן, כדי לצחוק על המתקפה האיראנית על ישראל, בתגובה לחיסול בקונסוליה האיראנית בדמשק.

חלקם פרסמו תמונות שלהם עם הטילים שהופלו או נפלו בשטח ירדן, ביום ראשון בבוקר מסרה ממשלת ירדן כי כמה טילים שחדרו למרחב האווירי הירדני הופלו כדי למנוע מהם לסכן את בטיחות האזרחים ואזורי מגורים.

הממשלה ציינה כי השברים נפלו במספר מקומות מבלי לגרום נזק או פציעות לאזרחים. אזרחים הציעו למכירה את חלקי הטילים שנפלו באתר המפורסם "שוק פתוח", המתמחה במכירת כלי רכב, נדל"ן וכל סוגי הסחורות במחירים השווים לכל נפש.

באחת המודעות תחת הכותרת נרשם: "טיל בליסטי איראני משומש במצב טוב למכירה" מישהו אחר כתב, "טיל בליסטי חד פעמי למכירה במחיר אטרקטיבי". המפרסם פרסם תמונות של הטיל, תוך ציון כי מדובר ב"סוג מצוין" וכי הוא היה מעורב ב"תאונה", והוסיף בתיאור "נזק חמור לגוף", וכן ציין כי "התשלום בתשלומים".

איראן ירדן מלחמת חרבות ברזל המתקפה האיראנית על ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד