כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
טוען להצלחה גדולה

נציג הקהילות היהודיות באיראן משבח את התקיפה נגד ישראל 

נציג היהודים בפרלמנט האיראני גינה את ישראל ושיבח את התקיפה האיראנית. הנציג אמר כי "המטרה שלנו לא הייתה לפגוע עם כל הטילים, אבל קודם יצרנו בלבול עם המל"טים ואז פגענו בעמדות הרצויות"

נציג הקהילות היהודיות באיראן משבח את התקיפה נגד ישראל 
הומיון שמח צילום: באדיבות המצלם

נציג הקהילות היהודיות באיראן ונציג היהודים בפרלמנט האיראני שיבח את "המתקפה האדירה של הרפובליקה האסלאמית של איראן נגד עמדות המשטר הציוני".

דר' הומיון שמח אמר לתקשורת האיראנית כי "התקיפה היוותה מקור כוח לכל שוחרי החירות בעולם, במיוחד פלסטין. המתקפה הראתה שלישראל יש חולשות רבות וטענותיה היו שקריות. למרבה המזל, אתמול התבררו נקודות התורפה של המשטר הציוני עם התקפת המל"טים והטילים הכבדים של איראן". לטענתו "תכנון צבאי מפורט מאוד עמד מאחורי המבצע הזה".

הוא המשיך: "המל"טים שלנו בלבלו את מערכת ההגנה כך שהטילים שלנו יכלו לפגוע בבסיסים צבאיים. אני בטוח שהגענו ליעד. מתקפה זו לוותה בהגנה של ארבע מדינות, ארצות הברית, אנגליה, צרפת וירדן (הוא שכח את סעודיה) שנתנו תמיכה לישראל".

הוא תקף את ירדן וטען כי "ירדן בגדה בפלסטינים ובמוסלמים. בנוסף לישראל, גם הרפובליקה האסלאמית של איראן התמודדה מול ארבע מדינות נוספות ולבסוף שיגרה את הטילים שלה ליעדם העיקרי".

לדבריו: "זו רק תחילתו של הסיפור. המטרה שלנו לא הייתה לפגוע עם כל הטילים, אבל קודם יצרנו בלבול עם המל"טים ואז פגענו בעמדות הרצויות. ישראל הוציאה כ-1.5 מיליארד דולר כדי להדוף את התקיפה של איראן, בעוד שרחפנים והטילים שלנו עלו הרבה פחות. אנו מקווים שבקרוב העם הפלסטיני יחזור לבתיו ויחיה בשלום, ישראל הייתה צריכה ללמוד לא לפלוש שוב לאדמתנו,  אני מברך את האומה האיראנית על הניצחון הגדול הזה".

הומיון שמח המתקפה האיראנית על ישראל מלחמת חרבות ברזל איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד