כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כך הגיב

האם הכתב סתר את עצמו בדיווח הפוך תוך שלוש שעות

תיעוד שרץ ברשת מציג את הכתב המדיני של 'חדשות 12' ירון אברהם כשהוא סותר את עצמו לכאורה. כך הגיב והסביר

האם הכתב סתר את עצמו בדיווח הפוך תוך שלוש שעות
ירון אברהם צילום: Tomer Neuberg/Flash90

כוכב הרשת 'גאיוס' שנוהג לפרסם גֶּגִים משעשעים, פרסם תיעוד משעשע של הכתב המדיני של 'חדשות 12' ירון אברהם כשהוא מדווח תוך שלוש שעות דיווחים סותרים לחלוטין לכאורה. כך לפחות עולה מהסרטון הערוך.

'גאיוס' שכבר התברר לפי התוכן כי הוא תומך ממשלת הימין, כתב: "אז ירון אברהם במהדורה ישב וסיפר שגנץ ואייזנקוט הציעו לא לחכות לתוצאות השיגורים ולבצע תגובה מיידית. והרמטכ"ל, שר הביטחון ועוד התנגדו. שלוש שעות קודם היה פרשן שישב אצל רפי רשף וסיפר הפוך, ששר הבטחון והרמטכ"ל אמרו שיש לבצע תגובה מיידית וגנץ ואייזנקוט היו בעמדה של בואו נחכה ונראה. יודעים מי זה היה? נכון, ירון אברהם".

אברהם רתח מזעם והגיב בהשתלחות ב'גאיוס': "כמובן שהבוט שמופעל מהליכוד מנסה לעשות דה לגיטימציה לפרסום שממנו עלול להתפרש שגנץ ואיזנקוט הן לא ילדות עם קוקיות כפי שמוכרים לנו. נסביר לאט, כדי שיבין: 1. בזמן אמת הם הציעו תגובה מיידית למתקפה האיראנית, בניגוד לדעת היתר. 2. אחרי שיחת ביבי ביידן, מסכת השיקולים שונה לחלוטין".

הירי מאיראן > המתקפה הלילית והדרמה בדרג המדיני בישראל כיצד להגיב

דוד רוטנברג, ממייסדי 'בחדרי חרדים', הגיב לירון אברהם בחשבון ה-X וכתב לו: "פעם, לפני שהפכת לשופר של הצמד, היינו קונים ממך סיפורים כאלה. היום, כשאנחנו יודעים שאתה אוכל מהיד שלהם (כי הרי לא ישבת בחדר), אנחנו לא מאמינים לך. ככה פשוט". כך רוטנברג.

"הצמד" הכוונה לבני גנץ וגדי איזנקוט, כאשר יש מי מאנשי התקשורת בימין שעוקבים באדיקות ושמו לב לדפוס של הדלפות מהקבינט שמקבל העיתונאי ירון אברהם, כולן מוציאות באופן חיובי את גנץ ואיזנקוט.

אגב בתיעוד של 'גאיוס' צפו כבר מעל 76 אלף איש והמספרים מטפסים מרגע לרגע.

ירון אברהם בני גנץ גדי איזנקוט גאיוס חדשות 12 דוד רוטנברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד