כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

להרגיש בני חורין לפני פסח עם סדרת מכונות כביסה 9 ק"ג, תוצרת גרמניה של קונסטרוקטה

המשפחה מתרחבת, ואיתה גם ערימות הכביסה שאתם צריכים להתמודד עמן יום יום? הכירו את סדרת מכונות הכביסה המומלצות למשפחות ברוכות ילדים

להרגיש בני חורין לפני פסח  עם סדרת מכונות כביסה 9 ק"ג, תוצרת גרמניה של קונסטרוקטה
קונסטרוקטה צילום: יח"צ

חברת BSH, היבואנית הרשמית של המותג קונסטרוקטה, משיקה סדרה חדשה של מכונות כביסה בנפח של 9 ק"ג תוצרת גרמניה, עם תוף גדול ומהירות סחיטה מרבית של 1200-1400 סל"ד.

מכונות הכביסה החדשות מציעות טכנולוגיות ופיצ'רים מתקדמים, בינהם: מנגנון Reload הטענה מחדש המאפשר להוסיף או להוציא בגדים גם לאחר שהמכונה החלה, תכנית QUICK לכביסה מהירה במשך 15/45 דקות שמאפשרת כביסה מהירה למספר פריטי בגדים עם רמת לכלוך בינונית ובנוסף, גם מנגנון הגנה מפני הצפות.

מדובר בסדרת מכונות כביסה מתקדמות וחדשניות הידועות באמינותן ועמידותן לאורך זמן עם דירוג אנרגיה A ומנוע BLDC חדשני הפועל ללא פחמים שהינו שקט ועמיד לאורך זמן,  המכונות כביסה מגיעות עם תוף הכולל תאורה פנימית שיספק לכם חווית ראייה רחבה ונוחה של כל פרטי הכביסה בתוך המכונה.

התכניות והפיצ'רים הייחודיים של דגמי מכונות כביסה 9 ק"ג, תוצרת גרמניה:

  • דגם  CGA144G4IL- מכונת כביסה בעלת  תוכנית ייחודיות של ניקוי מקסימלי Drum Clean  ומבנה דפנות Anti Vibration המאפשרים יציבות ומניעת רעידות בזמן הסחיטה.
    בנוסף, המכונה מגיעה עם תכנית אוטומטית Anti Stain – המציעה טיפול והסרה של ארבעה סוגי כתמים קשים כמו: דשא, יין, שמן ודם.
  • דגם  CGA144G3IL- בעלת תוכנית מיוחדות לטיפול בכותנה, צמר ובדים עדינים/משי עם מערכת Water Perfect  לניהול אקטיבי של צריכת המים.דגם זה מגיע עם תכנית אקספרס ב-15 או 30 דקות בלבד.
  • דגםCGA142G3IL  -  מגיעה עם מנגנון  Reload המאפשר הוספה והוצאת בגדים גם  של פריטים גם לאחר שהמכונה החלה.
  • דגם  CGA142G4IL - מגיעה עם תכנית אקפרס ב-15 או 45 דקות בלבד עם לחצני מגע
    ( טאץ'): בורר טמפרטורה, בורר מהירות סחיטה, Speed Perfect, גיהוץ קל, טיימר להפעלה מאורחת של 24 שעות וקדם שטיפה.

חשוב לזכור כי מכונות הכביסה של קונסטרוקטה שרוכשים מיבואן רשמי BSH נבדקות ומאושרות על ידי היצרן, מה שמבטיח איכות גבוהה ותקינות של המוצר לאורך זמן רב. כמו כן, תוכלו להיות בטוחים כי המכונה עומדת בתקנים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. ובנוסף, רכישת מכונת כביסה מיבואן רשמי תענה על הציפיות שלכם לגבי אמינות, איכות ושירות לקוחות מקצועי, ותספק לכם שקט נפשי.

בימים אלה קונסטרוקטה מציעה מבצע: 5 שנות אחריות* בתוספת 99 ש"ח בלבד לרוכשים מכונת כביסה חדשה. 4 שנות אחריות* בתוספת  99 ש"ח, בנוסף לשנת אחריות ללא עלות ע"פ חוק. בתוקף עד 30.4.24 ובכפוף לתנאי התקנון באתר קונסטרוקטה. התשלום יתבצע מול חברת השירות בטלפון 2220 *.

בנוסף, מכונות הכביסה של קונסטרוקטה מגיעות עם מנוע ללא פחמים שמונע חיכוך ושחיקה ועם אחריות יבואן רשמי של 10 שנים על המנוע*. המנוע מבטיח עבודה שקטה ועמידות לאורך שנים.

*9 שנים נוספות מוגבלות למנוע בלבד, בנוסף לאחריות למוצר כולו של שנה אחת ממועד ההתקנה ע"פ דין, ובהתאם לתעודת האחריות.מימוש ההטבה כפוף להתקנה אצל CSB ולתנאים המפורטים בתקנון באתר קונסטרוקטה.

לינק לאתר: 

https://www.constructa.com/il/

 

מכונות כביסה קונסטרוקטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד