כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
השם כבר נקבע

חצי שנה אחרי הטבח, המפונה מ'נחל עוז' ילדה בן במזל טוב

"השם שלו נקבע ב-7.10": חצי שנה אחרי הטבח, המפונה מ'נחל עוז' ילדה בן ברמב"ם. שישה חודשים אחרי אירועי ה-7.10, זכתה משפחת ארונוב לרשום עוד ניצחון. אתמול בבוקר, נולד בנם הקטן

חצי שנה אחרי הטבח, המפונה מ'נחל עוז' ילדה בן במזל טוב
כלי הרכב של תושבי נחל עוז מחולצים ומוחזרים למשפחות צילום: עזרא לוי

באותה השבת, כשמחבלי החמאס נמצאים מסביבם, לולרי (42) ועדי (36) ארונוב מקיבוץ 'נחל עוז', היתה משימה אחת מול העיניים: לשמור על עצמם, ועל שלושת ילדיהם. בתם בת השמונה ובנם בן ה-5, שאיתם בממ"ד והשלישי עדיין לא נולד. שישה חודשים אחרי אירועי ה-7.10, זכתה משפחת ארונוב לרשום עוד ניצחון. אתמול בבוקר, נולד בנם הקטן, בלידה רגילה שהתרחשה ברמב"ם.

את שם הילוד משפחת ארונוב שומרת לברית, אך היולדת מבהירה כי אירועי ה-7.10 בהחלט יהיו חלק בלתי נפרד מהזהות שלו. "השם שלו נקבע באותה השבת. כבר אז הבנו איך נקרא לו", היא אומרת. 

אירוע לידת בן המשפחה הוא בשורה משמחת, לא רק עבור הארונובים, אלא עבור קהילת 'נחל עוז' כולה, שמאז ה-7.10 נקלטה בקיבוץ 'משמר העמק' שבעמק יזרעאל. "כולם מאוד מאוד שמחים", מספרת ארונוב, "זו קהילה מלוכדת ומאוחדת. לשמחתנו גם עזרו לנו במהלך כל ההיריון שהוא היה מאתגר. הם היו שם בשבילנו ותמכו גם בעזרה עבורי וגם עבור בעלי והילדים. ברגע שילדתי, פשוט משפחת נחל עוז כולה איחלה איחולים לבביים ושמחה בשבילנו. זה משהו מאוד מרגש בשבילנו, להיות מסוגלים לבנות לנו עתיד ולהמשיך הלאה". 
 

מלחמת חרבות ברזל חמאס השבעה באוקטובר נחל עוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד