כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הקמת גינה - טיפים לגינה מוצלחת

היופי שבהקמת גינה מטופחת מעניקה יתרונות רבים כגון: הנאה רגשית, עליית ערך הנכס וכמובן אסתטיקה. עם זאת צריך להבין את חשיבות הבחירה המתאימה של התקנת דשא סינטטי, כך שתתאים בצורה מדויקת לצרכי הדיירים. בין אם מדובר במשפחה צעירה עם ילדים קטנים או דירה המיועדת להשכרה, התקנת דשא סינטטי משתלבת בצורה מושלמת לצרכים המשתנים של סוגי הדשאים הסינטטיים הקיימים כיום בשוק. משום כך חשוב לדעת כיצד לבחור את סוג הדשא סינטטי נכון

הקמת גינה - טיפים לגינה מוצלחת
דשא סינטטי צילום: שירת העשבים

האם תמיד נכון לבחור בדשא ירוק יותר

המשפט הדשא של השכן ירוק יותר, מקבלת משמעות רבה לעניין בחירת דשא סינטטי.

תחילה, בחירת צבע הדשא. כאשר בוחרים דשא סינטטי לבית חשוב לדעת שבניגוד לצבע הטבעי של דשא כהה חי, בחירת צבעו של דשא סינטטי ככל שתהיה בהירה יותר כך תקלוט פחות את קרני השמש החזקות, וההליכה בכפות רגליים יחפות תהיה נעימה ואפשרית.

נקודה נוספת בהתקנת דשא סינטטי היא בחירת מרבץ דשא סינטטי בעל מרווח צפיפות גבוהה. צפיפות גובה הקיימת במרבדי דשא סינטטי מעידה על איכותו של הדשא כמו גם על אורך עמידותו.

נקודה שלישית הינה יכולת הולכת מי הגשמים המצטברים על כרי הדשא אל עבר פתחי הניקוז. אחרי הכול אף אחד לא רוצה לקום בוקר אחד ובביתו שלולית מים.

הסוד למראה הטבעי של דשא סינטטי

הנטייה לחשוב שדרך התקנת דשא סינטטי מסתכמת בהנחת מרבדי  דשא על גבי המקום המיועד, כפי שיש כאלו הנוהגים כך מגלים מהר מאד שישנם כמה שלבים עליהם דילגו ללא ידיעתם.

תארו לכם דשא סינטטי שלא עבר התקנה כהלכה, רוחות חזקות עלולות  להרים בקלות את מרבד הדשא, ולגרום שמות בגינה הביתית שלכם.

בכדי שמצב זה לא יקרה,  כאשר מדובר על התקנת דשא סינטטי מחוץ לבית צריך להכין את המשטח המיועד בארבעה שלבים עיקריים הכוללים:

ריסוס משטח האדמה בחומר הקוטל צמיחתם של עשבים , ניקוש המשטח מכל העשבייה הקיימת, פיזור מצע עם שיפוע לכיוון הניקוז, תיחום הצדדים מפני זליגת מצע ופריסת יריעה

על פני השטח למניעת צמיחתם של עשבים ודשא.

אם ברצונכם להתקין דשא סינטטי במרפסת ביתכם, אתם יכולים לדלג ישירות אל שלב

ההדבקה של מרבדי הדשא והצמדתם על גבי המשטח.

לקבלת מראה טבעי ורענן של מרבד הדשא הסינטטי, חשוב לסרק את הדשא נגד הסיבים לשמירת המראה הטבעי של הדשא.

גינה לי גינה לי חביבה

סגנונות עיצוב למראה גינה מוצלחת מתחיל עם התקנת דשא סינטטי המשווה מראה חי טבעי ורענן. הוספת אביזרי גינה כגון אדניות או עיצוב בעזרת אבני שפה,  גדרות במבוק שיוצרת מיסוך טבעי,  בתוספת  צמחים מלאכותיים יכולה לשוות לכל גינה את המראה והסגנון הייחודי לה. אם המתמחה ביבוא דשא סינטטי ופתרונות יצירתיים לגינה לחצר ולבית.

חלמתם הרבה זמן על גינה  ירוקה בלי תחזוקה רבה, מוזמנים להיכנס לאתר שירת העשבים

המתמחה ביבוא דשא סינטטי ופתרונות יצירתיים לגינה לחצר ולבית.

דשא סינטטי שירת העשבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד