כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לקראת הפסח

רב העיר ירושלים הגרש"מ עמאר מכר את חמץ הכנסת

לקראת חג הפסח: רב העיר ירושלים הגרש"מ עמאר בביקור בכנסת. הרב נשא תפילה להשבת החטופים, מכר את חמץ הכנסת וסייר במטבחי המזנון והתפעל מהידורי הכשרות

רב העיר ירושלים הגרש"מ עמאר מכר את חמץ הכנסת
דוברות הכנסת צילום: הרב עמאר בכנסת

בלשכת מנכ"ל הכנסת משה (צ'יקו) אדרי התארח היום (רביעי) רבה של העיר ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר למעמד מכירת החמץ של הכנסת. לצד רב הכנסת הרב אביעד גוטמן, קיבל רב העיר ירושלים מידיו של מנכ"ל הכנסת את מינוי השליחות למכור את החמץ שבכל מתחמי הכנסת. 

רב העיר ירושלים נשא בכנסת תפילה מיוחדת ואמירת פרקי תהלים להשבתם במהרה של כל השבויים והנעדרים לחג החירות הבא עלינו לטובה, לרפואת פצועי המלחמה ולשלום חיילי צה"ל. רב העיר ירושלים בירך את מנכ"ל הכנסת וכל הבאים בשעריה שיזכו יחד עם כל בית ישראל לחוג את הפסח הקרוב בשמחה ובאחדות מלאה.

לאחר מעמד התפילה ומכירת החמץ, ערך רב העיר ירושלים סיור מקיף במטבחי הכנסת והתרשם עמוקות מהידורי הכשרות הגבוהים הנהוגים במקום. הרב שיבח את צוות המטבח על הקפדתם על כל פרט ופרט, ועל כך שהם מאפשרים לחברי הכנסת ולעובדים ליהנות מאוכל כשר ואיכותי. בביקורו עבר הרב דרך התערוכה המיוחדת של "כלים מתקופת בית שני" המוצגת בימים אלו בכנסת והתפעל מאוד מהמוצגים המיוחדים המהווים חלון לעבר מפואר ותחושת השייכות שלנו לעם היהודי ולמורשתו.

מנכ"ל הכנסת, משה (צ'יקו ) אדרי אמר: "לביקורו של רב העיר ירושלים בכנסת למכירת החמץ חשיבות רבה  לצורך שמירה על כשרות גבוהה בכנסת. מודים לרב על דברי השבח וההערכה. מודה לכלל העובדים והעובדות שנוטלים חלק במשימת הכשרת הכנסת לחג הפסח. יו״ר הכנסת והנהלת הכנסת מבקשים לאחל לכל בית ישראל חג פסח כשר ושקט בתקווה וציפייה להשבתם במהרה של כל השבויים, הנעדרים והחלמה מהירה לפצועי".

משכן הכנסת הגרש"מ עמאר פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד