כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מנהג אבותינו בידינו

משחק טריוויה דיגיטלי משפחתי על מנהגי הפסח

בואו לשחק עם המשפחה בשאלון טריוויה דיגיטל על מנהגי הפסח

משחק טריוויה דיגיטלי משפחתי על מנהגי הפסח
המשחק של תפוצ'יפס צילום: יח"צ / שארטסטוק

פסח הוא חג מלא מנהגים. בכל בית המנהגים שונים במסורת שעוברת מדורי דורות. רוצים להכיר מקרוב את המנהגים אצלכם בבית בצורה חווייתית יחד עם כל המשפחה? הקליקו ושחקו בשאלון הטריוויה של תפוצ'יפס על מנהגי הפסח.

אכילת התפוצ'יפס בפסח כבר הפכה למנהג. בכל קניה של מוצרי הפסח תכניסו לעגלה כמה שקיות או מארזים של חטיף התפוצ'יפס. לאור זאת, עלו בתפוצ'יפס בקמפיין מקורי לקראת חג הפסח; 'בפסח כווווווולם נוהגים לאכול תפוצ'יפס', שמחבר את הצרכנים להיותו של פסח חג של מנהגים שונים, אך התפוצ'יפס הוא מנהג של כווווולם - כי הכשרות המהודרת מאפשרת לכלל הצרכנים ליהנות ממנו גם בפסח.

לחצו לאתגר המשפחתי של תפוציפס >

כחלק מהקמפיין, השיקו בתפוצ'יפס משחק טריוויה ייחודי על מנהגי הפסח איתו תוכלו ליהנות עם כל המשפחה ולבחון בצורה חווייתית ומהנה מי מכיר הכי טוב את מנהגי החג של המשפחה. בהתחלה יוצגו כמה שאלות מובנות שניתן לשלב אותם במשחקון שתיצרו עבור המשפחה שלכם או לדלג עליהם ולבנות ישירות שאלות רלוונטיות על המנהגים של המשפחה שלכם. שאלה לדוגמא ממשחק הטריוויה; מה הטעם שנהגו שלא לאכול שרויה בפסח? א. לא ידוע טעם המנהג. ב. כי אין לזה טעם של פסח. ג. שמא נשאר קמח שלא נאפה ויחמיץ. ד. כל התשובות נכונות.

אז כל מה שנישאר לכם, זה להיכנס למשחק, להכין שאלות מאתגרות לבני משפחתכם על המנהגים שלכם לחג ולסמן את התשובה הנכונה לשאלה, להזין את שם המשפחה שלכם וכתובת מייל לשם ישלח הלינק למשחק המשפחתי שלכם, וזהו, עכשיו לשלוח ולשתף את הלינק עם כל בני המשפחה ולבחון מי יודע הכי טוב את המנהגים שלכם בחג.

רוצים לשחק? הקליקו>

תפוצ'יפס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד