כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ירושלים

הנוסע התבקש לשלם ובתגובה שפך מרק רותח על הפקחית

במהלך בדיקה שגרתית של פקחית בחברת סופרבוס על אחד האוטובוסים, הותקפה הפקחית לאחר שביקשה מאחד הנוסעים לתקף את הרב קו | הנוסע שפך עליה מרק ונמלט לאחר איום בהזמנת משטרה

הנוסע התבקש לשלם ובתגובה שפך מרק רותח על הפקחית
אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

פקחית (מבקרת אוטובוס) של חברת סופרבוס הותקפה אמש (ראשון) בקו 72 בירושלים. במהלך בדיקה שגרתית, ביקשה הפקחית מנוסע (המוכר כנוסע שאינו משלם) לבדוק את הרב קו. לנוסע לא היה כלל כרטיס. הפקחית הציעה שהנוסע יבקש מנוסע אחר שייתקף עבורו והוא סירב. בלית ברירה ביקשה הפקחית מהנוסע שירד לצורך קבלת דו"ח. בתגובה שפך הנוסע על הפקחית מרק רותח וירד מהאוטובוס. הפקחית השליכה את קופסת המרק, בתגובה שב הנוסע לאוטובוס והחל למשוך בשערה של הפקחית ולהכותה. הנוסעים קראו להתערבות הנהג שהתעמת עם הנוסע תוך קללות ומכות מצד הנוסע. רק לאחר איום בהזמנת המשטרה נמלט הנוסע.

יעקב נחומיאוטובוס של חברת סופרבוסצילום: יעקב נחומי

ש' הפקחית שהותקפה אמרה: "זה אמנם מקרה חריג, אבל אני זועקת את זה לא פעם ולא פעמיים. איך יכול להיות שאנחנו עובדים לבד?אני כאשה מרגישה מאוימת. למה ברכבת הקלה עובדים שניים שלושה פקחים ביחד ואנחנו מסכנות את החיים שלנו בכל יום?"

איתי כהן, ראש ענף התחבורה בכוח לעובדים אמר בתגובה: "אל האלימות המזעזעת כלפי הפקחים נוספת גם ההשפלה וכל זאת רק משום שבצעו את עבודתם. עפ"י הנתונים שלנו: כ-42% ממקרי האלימות כלפי עובדי תחבורה ציבורית בירושלים נעשים כלפי פקחים ופקחיות. לצערנו, מקרי האלימות מילולית הפסקנו לספור. הם מתרחשים יום יום שעה שעה. אנו ממשיכים בשיתוף הפעולה המבורך עם המשטרה למיגור האלימות בתחצ בירושלים, אך בה בעת אין מנוס משינוי מעמדם של עובדי התח"צ, הכרה בהם כעובדי ציבור והענשת תוקפיהן בהתאם".

תקיפה פקח תחבורה ציבורית סופרבוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד