כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ברים לגבאים ברמת שלמה: "יש כאן ציבור חסידי גדול – אגו"י מחויבת להם"

ראש רשימת אגודת ישראל בירושלים קיים רב שיח עם גבאי בתי הכנסת החסידיים בשכונת רמת שלמה והתחייב: "נגבש תוכנית עבודה למענכם, אנחנו הנציגים שלכם לכל צורך"

ברים לגבאים ברמת שלמה: "יש כאן ציבור חסידי גדול – אגו"י מחויבת להם"
תחבורה ציבורית צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש רשימת אגודת ישראל בירושלים, יצחק מאיר ברים, קיים מפגש עם גבאי בתי הכנסת החסידיים בשכונת רמת שלמה בעיר, בכדי לדון על הצרכים של תושבי המקום והקהילות המתפתחות במקום.

במשך שעה ארוכה התכנסו המשתתפים לרב שיח לקראת העשייה בקדנציה הקרובה במועצת העיר וברים שמע את המצוקות השונות שהציגו בפניו הגבאים במטרה להיחשף להיבטים הרבים הזקוקים ליחס עירוני באזור.

בין היתר נידונה בפגישה בעיית הצפיפות בתחבורה הציבורית והצורך לשפר את שירותי התחבורה באזור. הנציגים הציגו בפני ברים את העובדה כי כמעט ולא מתקיימות פעילויות לבני הנוער בשכונה והם לא זוכים לאירועים ופעילויות בתקופות בין הזמנים.

ברים הצהיר בפני הגבאים כי בעיניו הקהילות הכלל חסידיות ברמת שלמה הם חלק בלתי נפרד מתנועת אגודת ישראל, והוא מתחייב להיות נציגם בעירייה בכל נושא וצורך שעולה על סדר היום.

"אני עד לפני כמה חודשים הייתי שליח ציבור בביתר עילית, וכפי ששם היינו מחויבים לכולם, גם כאן אני מתחייב בשם כל חברי הרשימה שמכאן אנחנו נעבוד בשבילכם כל החמש שנים", אמר ראש רשימת אגודת ישראל בירושלים במסר לתושבי רמת שלמה.

בסיום הפגישה אמר ברים: "הוצגו בפני בפגישה נושאים רבים שזקוקים לטיפול ותשומת לב, ואני מתכוון להוסיף ולהיפגש עם תושבי השכונות השונות, בכדי להגיע לעירייה עם תוכנית עבודה מגובשת שתבטיח לנו קדנציה של עשייה".

יצחק מאיר ברים תחבורה ציבורית אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד