כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בתיבות הדואר: תכנית העבודה של נציגי אגודת ישראל למועצת העיר ירושלים

חוברת מושקעת עם תכנית העבודה של נציגי רשימת אגודת ישראל למועצת העיר ירושלים, מחולקת היום בתיבות הדואר לתושבי העיר • במוקד: תוכניות העבודה של חברי הרשימה והשינוי הדרמטי עליו הם מתחייבים במהלך הקדנציה הקרובה, טורים אישיים של המועמדים וראיון משותף עם אנשי השינוי

בתיבות הדואר: תכנית העבודה של נציגי אגודת ישראל למועצת העיר ירושלים
פתקי הצבעה, קלפיות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

היום חולקו בתיבות הדואר של תושבי ירושלים החרדית, חוברת מושקעת שמציגה בפני התושבים את תכנית העבודה של נציגי ומועמדי רשימת אגודת ישראל למועצת העיר ירושלים, במהלך הקדנציה הקרובה. תכניות, שייצאו לפועל בעז"ה, בזכות הגדלת הכוח הפוליטי של נציגות אגודת ישראל.

החוברת נפתחת בהתחייבות לשינוי, עם ראיון שנערך במשותף עם שני אנשי השינוי, המועמדים החדשים, ראש הרשימה, צחי ברים, ובני הקר, המספרים על שילוב הידיים בעבודה מאומצת למען הכלל מאז הפריימריז, והתכניות לקדנציה של שירות לתושב.

בין דפי החוברת תמצאו פירוט נרחב של תכניות העבודה שיהיו לנגד עיניהם של חברי מועצת העיר ירושלים מטעם אגודת ישראל, במגוון נושאים, כולל השמירה על צביון העיר ירושלים, מניעת חילול שבת, והפסקת דחיקת רגלי הציבור החרדי מהעיר.

בנוסף יטפלו בבעיות בנושאי התחבורה הציבורית, תשתיות, פיתוח, הנגשת השירות של עיריית ירושלים לציבור שלא משתמש ברשת המקוונת, סיוע בנושאי ארנונה והיתרי בניה, ואפילו מאבק ביוקר המאמיר, בתחום הכניסה למקוואות בעיר הקודש.

יחד עם זאת, מפוזרים בין דפי החוברת, טורים אישיים של נציגי ומועמדי רשימת אגודת ישראל ירושלים, בו מספרים הנציגים המכהנים על פעילותם בקדנציה החולפת ומסבירים כיצד היו יכולים לפעול יותר, אם היו עם כוח פוליטי משמעותי מאחוריהם. המועמדים החדשים מספרים על השליחות שיתחילו לבצע, ומדוע קיבלו על עצמם את התפקיד.

קריאתם של שרי התורה והחסידות, האדמו"רים והרבנים שליט"א, בראשם החברים במועצת גדולי התורה שליט"א, מלווה את הקורא, המבין כי מלבד הצורך לשפר את הצרכים החסרים של קהילות הקודש בירושלים, מוטלת עליו החובה והזכות לצאת ולהצביע, לפעול ולהפעיל.

ראש רשימת אגודת ישראל בירושלים, צחי ברים: "לא מדובר בעוד חוברת עם הבטחות בחירות. מדובר בתכנית עבודה עליה התחייבנו כולנו, תחת הכותרת 'מתחייבים לשינוי'. נביא לשינוי משמעותי בעז"ה בכל הנוגע לצרכי הקהילות החסידיות הירושלמיות, עם הכוח שקיבלנו מגדולי ישראל, והכוח שנקבל מכל המצביעים הירושלמים המבינים כי הפעם חייבים למצות את פוטנציאל הקולות של אגודת ישראל בירושלים, להצביע ולהשפיע".

בחירות צחי ברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד