כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תחושה של בן חורין

החולה קיבל את הצ'יק ופרץ בבכי: "הולך לקנות מוצרי בסיס לחג"

הוא לא ידע איך יצליח לרכוש את המוצרים הכי בסיסיים כדי לחגוג את חג הפסח כהלכתו, במצב הכלכלי הקשה בו הוא נתון • בזכות התרומות הנדיבות שלכם, הוא יצליח לנהל את ליל הסדר עם תחושה של בן חורין – אבל יש עוד אלפים שממתינים. אל תעמדו מנגד

החולה קיבל את הצ'יק ופרץ בבכי: "הולך לקנות מוצרי בסיס לחג"
חלוקת קמחא דפסחא. אילוסטרציה צילום: Yaakov Naumi/Flash90

אלפים כבר נענו לקריאתם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א והעבירו את התרומות שלהם לקמחא דפסחא ב'ועד הרבנים', ומאות רבות של משפחות כבר קיבלו סכומי כסף גבוהים – איתם יצליחו לחוג את חג הפסח כהלכתו.

תושב העיר ביתר עילית, אברך שאינו בקו הבריאות ל"ע, נכנס ויוצא מאשפוזים ממושכים בבתי החולים, הגיע ל'ועד הרבנים' ונאלץ לבקש תרומה על מנת שיצליח לרכוש את המוצרים הבסיסיים לחג הפסח.

יש לו ב"ה משפחה ברוכת ילדים. 6 ילדים, בהם ילדה שכבר מתקרבת לפרקה, ואין לו לכסות את הוצאות המחיה בחודשים רגילים, וודאי שלא להוצאות חג הפסח.

הצ'יק של 'ועד הרבנים', עם כספי התרומה שלכם, הגיע לידיו – ופרץ בבכי: "אתה לא מבין", אמר בהתרגשות. "עכשיו אני הולך עם הכסף הזה לקנות את צרכי החג הכי בסיסיים".

הוא כבר קיבל ב"ה את הוצאות החג. אבל יש עוד אלפי משפחות שממתינות לקבל את הצ'יק שיאפשר להם לרכוש את מוצרי החג, את הבסיס המינימלי.

אל תעמדו מנגד!

לחצו כאן עכשיו ותרמו לאלפי משפחות עניות שאין להם איך להגיע לליל הסדר

 

 

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד