כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שת"פ עם ארגוני טרור

החלו הליכי פירוק של עמותת "סיוע 48"

רשם העמותות פתח בהליכי פירוק של עמותת ״סיוע 48״ של רע״מ וכן נגד עמותה נוספת בעלת זיקה לרע״מ אף היא. זאת בשל חשד לשיתוף פעולה עם ארגוני טרור שהוצאו מחוץ לחוק

החלו הליכי פירוק של עמותת "סיוע 48"
חברי מפלגת רע"מ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בעקבות ממצאים שהתבררו בהליכי הפיקוח, עלה חשש להתנהלות שאיננה תקינה בעמותת "סיוע 48". בכלל זה, עולה חשש כי העמותה ו"עמותת המעשים ההומינטרים" העבירו כספים או שיתפו פעולה עם ארגונים מחוץ לישראל שהוכרזו כארגוני טרור. עוד עלה חשש לשימוש בנכסים שלא לקידום מטרות העמותה ועוד. 

לאור האמור, הודיעה היחידה לעמותות על התראה טרם נקיטה בהליכי פירוק בעניינן. כמו כן, החליטה רשמת העמותות לסרב את בקשות העמותות כי יוענק להן אישור ניהול תקין לשנת 2024.

לעמותות ניתנה אפשרות להגיב לממצאים המפורטים בדוח וכן להתראה שניתנה בעניינן עד ליום 6.5.24, וככל שלא יעשו כן, תפנה הרשמת לבית המשפט בבקשה למתן צו פירוק העמותות.

מפורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור שערך את התחקירים נגד עמותת סיוע 48 ופנה בתלונה לרשם העמותות נמסר בתגובה לדיווח על כוונת רשם העמותות לפתוח בפירוק העמותה: "ההחלטה לפתוח בפירוק עמותות רע"מ בשל תמיכתן בגופי טרור היא ניצחון היסטורי לפורום בוחרים בחיים אשר חשף לראשונה את הקשרים שבין רע"מ ומנסור עבאס לארגון החמאס". 

"המחשבה שמפלגה אשר תומכת כספית בטרור נכנסה לפרלמנט בישראל ואף היוותה בסיס להקמת ממשלה צריכה להדאיג כל ישראלי. אנו מקווים שכעת פרקליטות המדינה, שב"כ ומשטרת ישראל ייכנסו לתמונה ויפעלו להעמדה לדין של כל גורמי העמותה, בהתאם לחוק המאבק בטרור", נמסר. 

עוד נמסר: "אנו דורשים מכל מפלגה ציונית, ובינהן גם מי שהשתתפו בממשלה עם רע"מ יודיעו כי אין בכוונתם להמשיך ולקיים שיתופי פעולה לאור העובדות שנחשפו בפרשה. אנו בפורום מחויבים להמשיך ולהיאבק בעוצמה ולחשוף את האמת עד להוקעת תומכי החמאס ולמיצוי הדין עימם. המאבק במחבלים הוא בנפשנו. לא נקבל 'הכלה' למימון טרור, ולא נקבל מפלגה תומכת טרור בכנסת ישראל".

מפלגת רע"מ ארגוני טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד