כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ישועה ופרנסה

היום: פרנסה ברווח בציונו של 'הפלא יועץ'

מרן המשגיח הגרח"י מישקובסקי שליט"א, מרן הגר"י קולדצקי ומרן ראש הישיבה הגר"י פישהוף שליט"א יפקדו את הציון הקדוש שבבולגריה ביום שלישי ח' בניסן • מרנן הרבנים יזכירו בפרטות את תורמי 'קופת העיר' לברכה, ישועה ופרנסה ברווח גדול • מרן ה'פלא יועץ' כתב בהקדמתו: "ערב אני לכל מי שיבוא על קברי שתתקבל תפילתו" • הרבנים יחתמו על שטר הפרנסה, וה'פלא יועץ' יהיה ערב!

היום: פרנסה ברווח בציונו של 'הפלא יועץ'
תפילה רוקעת שחקים צילום: קופת העיר

בימים עמוסים אלו של חודש ניסן, כשחג הפסח קרב ובא, יוצאים שלושה מצדיקי הדור, עמודי התפילה והתורה, להתפלל בלב דומע על ציונו הקדוש של מרן בעל ה'פלא יועץ', אשר רבים נושעו לאחר שהתפללו במקום, בפאתי העיר סיליסטרא שבבולגריה. 

לקבלת שטר פרנסה ברווח הקליקו כאן>>>

מרנן הרבנים יוצאים למסע הקודש, בשליחות מיוחדת לטובת התורמים ל'קופת העיר', לאות הערכה ולפעול ישועה עבור התורמים הרבים המאפשרים לקופת הצדקה של מרנן ורבנן גדולי הדור, לסייע לרבבות עניים ונצרכים ברחבי הארץ, להיכנס לחג הפסח מתוך הרחבה והרווחה בסייעתא דשמיא. 

מתוך כבוד לתורמים שמתפעלים את מפעל החסד הענק הזה, ומממנים את ה'קמחא דפסחא' הגדולה בהיסטוריה, מבקשים כבוד הרבנים הצדיקים לפעול ישועה מיוחדת במינה עבורם, ולהשפיע עליהם בסייעתא דשמיא כל מילי דמיטב, ובאופן מיוחד ברכה לפרנסה ברווח גדול. 

במשלחת צדיקי הדור יטלו חלק מרן המשגיח הגרח"י מישקובסקי שליט"א, מרן הגר"י קולדצקי ומרן ראש הישיבה הגר"י פישהוף שליט"א. מקום התפילה המיוחד נבחר משום שמרן 'הפלא יועץ' כתב בצוואתו שמי שיבוא להתפלל בלב נשבר על קברו בחודש ניסן, הוא ערב לו שתקובל תפלתו לרצון. 

כל מי שזכה פעם לראות את מרן המשגיח הגרח"י מישקובסקי כיצד הוא נושא על לבו את צרתם של ישראל ונאנח מעומק הלב על צערו של כל יהודי באשר הוא, כל מי שזכה פעם לשמוע את תפילתו הזכה של מרן ראש הישיבה הגר"י פישהוף שליט"א שמזכיר כל שם משמות התורמים, כאילו היה השם היחיד, ברטט ובזיע, ובוכה עליו בדמעות שליש שתקובל תפילתו לרצון, כל מי שראה את מרן הגר"י קולדצקי שליט"א, שלוקח על עצמו את התפילה על הזולת כמשימה אישית, ובוכה ומתחנן על כל תורם ותורם כאילו היה בנו יחידו שנמצא בצרה ובצוקה – כל מי שראה את שלושת הצדיקים בללו בתפילתם, יודע שאסור להחמיץ הזדמנות כזאת שבה שלושתם יחד מעתירים בתפילה במקום המסוגל שעליו אמר מרן בעל ה'פלא יועץ' הקדוש זיע"א, שהוא ערב שתקובל התפילה הנאמרת מתוך לב נשבר. 

לאחר ממעמד התפילה הנרגש, כשעוד דמעתם על לחיים, יחתמו מרנן שלושת הצדיקים על שטר 'פרנסה ברווח', סמוך ונראה לציון הקדוש, כששלושתם חתומים כעדים על השטר שבו הם גוזרים פרנסה ברווח גדול על התורמים ל'קופת העיר', ומרן בעל הפלא יועץ חתום ועומד כערב על השטרות הללו, כפי שהעיד בצוואתו שיערוב לכך שתקובל התפילה. 

לקבלת שטר פרנסה ברווח הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר הפלא יועץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד