כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

סיגריות דובק עברו בדיקות קפדניות ונמצאו ראויות לעישון בפסח ללא חשש חמץ

הרבנים, בראשותו של מומחה הכשרות הרב יוסף זריצקי, שביקרו במפעל דובק בפתח תקווה, בדקו לעומק את הרכיבים השונים. הבדיקות בוצעו כדי לוודא שאכן אין חשש חמץ ברכיבים

סיגריות דובק עברו בדיקות קפדניות  ונמצאו ראויות לעישון בפסח ללא חשש חמץ
תעודת הכשרות צילום: יח"צ

רבנים ומורי-הוראה במערכות כשרות ביצעו בדיקות קפדניות לסיגריות כדי לוודא שאינן מכילות רכיבים שיש בהם חשש חמץ. הבדיקות שנעשו בעזרת מומחים העלו, כי הסיגריות מתוצרת דובק מותרות לכתחילה בשימוש בפסח, ואין בהן  חשש ל"משהו חמץ". הרבנים, בראשותו של מומחה הכשרות הרב יוסף זריצקי, שביקרו במפעל דובק בפתח תקווה, בדקו לעומק את הרכיבים השונים. הבדיקות בוצעו כדי לוודא שאכן אין חשש חמץ ברכיבים. עוד ציינו מנהלי המפעל, כי באולמות הייצור ישנה הקפדה יתירה, שהעובדים לא יכניסו לשטחי הייצור שום דבר שיש בו משום חשש חמץ.

הרב זריצקי אמר בתום הבדיקות  שערך ליד קווי הייצור, כי "סיגריות דובק עברו את הבדיקות המחמירות ביותר וראויות לשימוש בפסח, למדקדקין ולמחמירין. חשוב וחיוני להקפיד על צריכת סיגריות בהכשר בלבד".

הגאון רבי יחיאל אבוחצירה, רבה של רמלה, ערך סיור מקיף וממושך במפעל. ליד פסי הייצור שמע סקירה של מנהלי הייצור, ועיין במסמכים המעידים על הרכיבים. בתום סיורו אמר, שהמוצרים כשרים ומאושרים לפסח.

חשוב לציין כי בעקבות דברי הרבנים שליט"א, גוברת המודעות לנושא הכשרות גם במוצרי עישון לאחר שנמצאו רכיבים המכילים חמץ. מכאן הקריאה לציבור המעשנים להקפיד לרכוש סיגריות כשרות לפסח, ללא פשרות.

גורמי הכשרות מדגישים, כי הכשרות שניתנה לדובק מתייחסת לכשרות ההלכתית של הסיגריות בפסח, אך חובה להדגיש כי העישון מזיק לבריאות.

רשימת מותגי דובק הכשרים לפסח ולכל ימות השנה: טיים ⋅ גולף – לא כולל גולף סלימס ⋅ נובלס ⋅ מונטנה ⋅ אירופה ⋅ שרתון ⋅ נלסון ⋅ ברודווי מוסטנג ⋅ רויאל ⋅ מוריסון ⋅ אפטר. הסיגריות המוזכרות מיוצרות ומשווקות ע"י חברת דובק בע"מ, נבדקו והינן תחת השגחה מהודרת ללא חשש חמץ כלל וללא חשש קטניות.
יצוין כי תוקף הכשרות הוא על המותגים הנ"ל אשר מיוצרים בארץ, במפעל חברת דובק בפתח תקווה, ואינה מתייחסת למותגים האחרים אשר הינם מיובאים ע"י חברת דובק מחו"ל.

 

דובק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד