כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

כנס המיתוג 2024: 'גיל פרינט' בתצוגת חדשנות מתקדמת בתחום הפקות דפוס

כנס המיתוג השנתי של 'ברנד אקדמי' התקיים בשבוע שעבר באולם הסינימה סיטי, בהשתתפות מאות מנהלות ומנהלי מותג, מעצבים ומעצבות, אנשי מיתוג ושיווק, ודמויות מובילות בענף המיתוג העולמי

כנס המיתוג 2024: 'גיל פרינט' בתצוגת חדשנות מתקדמת בתחום הפקות דפוס
דוכן לגיל גרופ בכנס המיתוג צילום: יח"צ

משתתפי הכנס נהנו מהרצאותיהם של בכירים בינלאומיים בעולם המיתוג, על האתגרים המרכזיים העומדים בפני מנהלי מותג ומשווקים כיום, וכן על שאלות נפוצות כמו כמה כסף יש להשקיע במיתוג, כיצד יש להגדיר יעדי מיתוג, ערוצי פעולה ומדדי ביצוע, כיצד יוצרים ערך למותג ועוד.

חברת 'גיל פרינט' מבית 'גיל גרופ' נטלה חסות על תחום ההדפסות באירוע, ואף הקימה דוכן ייחודי במקום בו הציגה את החידושים המתקדמים ביותר בעולם הפקות הדפוס. הדוכן שמותג בצבעי החברה, הרשים בתצוגה חדשנית ומרהיבה, הכוללת מגוון רחב של מוצרי דפוס איכותיים, חוברות, פולדרים ומארזים ממותגים, המודפסים בטכנולוגיות מתקדמות ומתאימים לכל צרכי הלקוח.

דוכן 'גיל פרינט' משך אליו מנהלים ומבקרים רבים, שהתרשמו מאד מהחידושים, המקצועיות והאיכות של החברה, הקשובה לטרנדים החמים ומביאה תמיד פתרונות מתקדמים. כמו כן, נוצרו שיתופי פעולה מול מנהלים וחברות שונות. 

חטיבת גיל פרינט מבית 'גיל גרופ' מובילה את תחום בהפקות דפוס במגזר החרדי, אספקת מוצרי דפוס שוטפים לארגונים ועסקים, ונותנת מענה לצרכי דפוס למו”לים של עיתונים, ירחונים ומגזינים בתחומים שונים, משרדי פרסום, רשתות שיווק, עמותות וחברות.

גיל גרופ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד