כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שותפות מלאה בניהול

אגודת ישראל ירושלים חתמה על כניסה לקואליציה - אלו ההישגים

סיעת אגודת ישראל ירושלים חתמה על כניסה לקואליציה שמרכיב ראש העיר משה ליאון, בתמורה לשותפות מלאה במועצת העיר, ותיקון החוסרים הקיימים כלפי הציבור החסידי, שיהנה בקדנציה הנוכחית מהרבה יותר תקציבי תרבות, ותקציבים למוסדות החינוך

אגודת ישראל ירושלים חתמה על כניסה לקואליציה - אלו ההישגים
חברי אגודת ישראל עם משה ליאון צילום: ארנון בוסאני

חברי סיעת אגודת ישראל ירושלים, יצחק מאיר ברים, יוחנן ויצמן ומיכל הלברשטאם, חתמו היום על הסכם כניסה לקואליציה של ראש העיר משה ליאון, בתמורה לשותפות מלאה בניהול העיר, ופעילות ברוכה לטובת הציבור החסידי בעיר, כפי שהבטיחו במהלך קמפיין הבחירות.

כדי להצליח לפעול לטובת תושבי ירושלים, סיכמו באגודת ישראל עם משה ליאון כי הסיעה החסידית תקבל את תפקיד סגן ראש העיר ומשנה לראש העיר, תיק מע"ר חרדי מורחב, רוטציה על תיק שפ"ע מורחב למחצית הראשונה של הקדנציה, תיק תעסוקה חרדית, תיק שימור, תיק חניה, יו"ר ועדת תמיכות ברוטציה, חבר ועדת משנה לתכנון ובניה, מ״מ יושב ראש חברת מוריה ועוד שלל מינוי דירקטריונים בחברות העירוניות, שלושה חברי אגודת ישראל יהיו חברים בועדת משנה לתכנון ובניה והמלצת העיריה לחבר הועדה הנקודתית שחבר בה אחד מחברי המועצה. 

בנוסף, סוכם על פתרונות דיור לציבור החרדי בירושלים, על פתרונות לצפיפות ולחוסרים בכיתות לימוד, על פעילות תרבות לציבור החסידי, ועוד שלל הישגים עבור מצביעי אגודת ישראל.

סיעת אגודת ישראל בירושלים מסרה: "הצלחנו ב"ה להביא רשימה ארוכה של הישגים לציבור החסידי בירושלים. נהיה שותפים מלאים בניהול העיר, ונדאג לטובת הציבור שלנו, כפי שכבר התחלנו לעשות עם ארגון 'של מעלה'. נפעל יחד, כלל חברי אגודת ישראל ירושלים, עבור הציבור שלנו. אני מודה לראש העיר משה ליאון שהתחייב לדאוג לצרכי הציבור החסידי בעיר".

ראש העיר ירושלים משה ליאון אמר: "אני שמח לחתום על ההסכם הקואליציוני עם אגודת ישראל. אין לי ספק שזה המשכה של הקדנציה הקודמת ואני מקווה מאוד שנצליח, ביחד, גם להשלים חוסרים שיש לאגודת ישראל ירושלים.
 

ירושלים משה ליאון שלומי אמונים אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד