כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מסודרים ל'סדר'? קטלוג מרשים של דוגמאות ב'חסידים סנטר'

ליל הסדר אוטוטו כאן. ו... המידות... הם הולכות ונגמרות משלל הדגמים. אז אם חשוב לכם מידות ודגמים, זה הזמן!

מסודרים ל'סדר'? קטלוג מרשים של דוגמאות ב'חסידים סנטר'
דוגמאות צילום: יח"צ

'חסידים סנטר' השיקה לקראת פסח קטלוג מרשים עם מעל 40 דוגמאות שלא תמצאו בשום מקום, והיא מזמינה אתכם גם להתרשם מהקולקציה החדש.

רוצים את הקטלוג? שילחו בקשה לכתובת:  [email protected] וקבלו את הקטלוג לתיבה שלכם. צפו לחוויה חגיגית.

בשיחה עם הרב שמעון דוד דוידוביץ מבעלי 'חסידים סנטר' הוא אומר ומדגיש: לקראת חג הפסח בו מצווים אנו לחוש 'בני מלכים' אנחנו ערוכים במתפרה ועובדים מסביב לשעון כדי לספק את כל התיקונים לחג הבא עלינו לטובה, כי השאיפה שלנו שכל אחד ירגיש בן מלך. ומוסיף: גם הכפלנו השנה את כמות הדוגמאות ואת כמות ההזמנה בכדי שנוכל לספק לכל אחד ואחד את מבוקשו והקליעה לטעמו האישי.

על כן, זה הזמן לבוא לטרקליני 'חסידים סנטר' בבני ברק ובירושלים, ולבחור מהקולקציה החדשה מבית מותג העילית החסידית GB, מותג ההלבשה שכבש את עולם החסידות, בשל האיכות והשירות, האמינות והמחיר המצוין שנפגשים יחדיו בטרקלין אחד.

ב'חסידים סנטר' מחכים לכם מעל 40 דוגמאות חדשות של בעקטישעס פרחוני וחלק, חליפות ועוד, והכל בהתאמה אישית מדויקת של נציגי השירות המומחים שלנו, עם החייטים המקצועיים שממתינים לכם במתפרת 'חסידים סנטר' על מנת להפוך כל מלבוש לכזה שיושב עליכם במדויק בנוחות המקסימלית.

יח"צהדמיה של הקטלוגצילום: יח"צ

כדאי שתכנסו לטרקלין...

מתחם טרקליני חסידים סנטר, נבנה באופן ייחודי ומתוכנן כדי להעניק לכם חוויית קניות ושירות שלא מוכרים עד היום כאן בארץ. כבר בכניסה למתחם הטרקלינים הענק בבני ברק ובירושלים, תגלו עולם מופלא של חוויה מענגת עם נציגי שירות אישיים שילוו אתכם בכל הטרקלינים ויסייעו לכם להגיע לבחירה האיכותית, המוקפדת והמושלמת עבורכם.

בטרקליני חסידים סנטר מאמינים שאין דבר נכון יותר מהתאמה אישית עבור כל לקוח. כך תוכלו לצאת עם תחושת בני מלכים שתלווה אתכם כל עוד תלכו אם הביגוד, ההנעלה או מוצרי האיכות שרכשתם בחסידים סנטר, החל ממותג ההלבשה העילית החסידים שכבשה את העולם GB, דרך טרקלין 'חסידיש' שמציע לכם את כל מה שחסיד לובש באיכות והתאמה אישית, ועד לטרקלין 'סטייל שיך' שמציע לכם את כל סוגי הנעליים מכל המותגים והחברות בכל רמות המחיר והסגנונות.

זה הזמן להתחדש לחג עם מושגים חדשים בשירות ובאיכות, שילבישו אתכם כבני מלכים, וגם תשלמו כמו בני חורין... כנסו כעת לטרקליני חסידים סנטר בבני ברק ברחוב שלמה המלך 12, ובירושלים ברחוב יחזקאל 24, ותתחילו ללבוש מלכות.

חסידים סנטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד