כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בשל הברחת סמים

ישראלי עומד בפני הסגרה לאוקראינה: "חושש למות שם"

תושב רהט יועמד לדין באתונה בגין הברחה לכאורה של 2.382 גרם קנאביס. התושב נעצר בשל צו מעצר של האינטרפול, ומואשם על ידי אוקראינה בבריחה. משרד החוץ: "מדינת ישראל איננה מתערבת בהליכים משפטיים המתנהלים נגד אזרחים ישראלים בחו"ל"

ישראלי עומד בפני הסגרה לאוקראינה: "חושש למות שם"
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סלימאן אלעמור בן ה-36, תושב רהט ואב לחמישה, נאשם בהברחה לכאורה של 2.382 גרם קנאביס. היום הוא ידון בבית המשפט באתונה לגבי הסגרתו לידי אוקראינה, כך לפי הדיווח של איתמר אייכנר ב"ווינט". 

הישראלי אמר בשיחה מהמעצר: "אני מאוד חושש להגיע לשם, אני לא רוצה למות. יש לי חמישה ילדים ואין מי שיפרנס אותם. אני מתחנן שמדינת ישראל תעזור לי". 

עוד ציין: "לא ברחתי מאוקראינה. אחרי שייבשו אותי שם ארבעה חודשים ואמרו לי שהדרכון שלי נעלם, הלכתי לשגרירות וקיבלתי תעודת מעבר לחזור לארץ. טסתי חזרה דרך שדה התעופה. אני מאוד חושש להגיע לשם, יש לי חמישה ילדים ואין מי שיפרנס אותם. אני מתחנן שמדינת ישראל תעזור לי".

אלעמור נעצר לפני כחודש עם הגיעו לאתונה, בעקבות צו מעצר בינלאומי של האינטרפול בעניינו. הרשויות האוקראיניות טענו כי הוא ברח משטחי המדינה ולא התייצב למשפט בגין הברחת סמים, ובשל כך הוצא נגד צו מעצר בינלאומי. 

ממשרד החוץ נמסר: "משרד החוץ ושגרירות ישראל באתונה מעניקים לאזרח שירות קונסולרי כמקובל, ועומדים בקשר איתו ועם בני משפחתו. כידוע, מדינת ישראל איננה מתערבת בהליכים משפטיים המתנהלים נגד אזרחים ישראלים בחו"ל".

סמים יוון אוקראינה רהט הברחת סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד