כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"מזל שלא פנתה להאג"

התובעת של נתניהו הותקפה בסופר, עמית סגל עוקץ

ליאת בן ארי הגישה אמש תלונה במשטרה נגד שתי נשים שתקפו אותה מילולית בסופר מרקט. עמית סגל התקומם על כך: "מזל שלא פנתה להאג. איך אמרה בהרב מיארה? אין מחאה אפקטיבית בלי הפרעה לסדר" | פרקליט המדינה גינה את התקרית

התובעת של נתניהו הותקפה בסופר, עמית סגל עוקץ
אילוסטרציה צילום: unsplash

התובעת הראשית בתיקי האלפים של ראש הממשלה בנימין נתניהו והמשנה לפרקליט המדינה, ליאת בן ארי, הגישה אמש (שלישי) תלונה במשטרה לאחר ששתי נשים פנו אליה בצורה מאיימת בסופר של רשת 'ויקטורי' ביישוב תל מונד והחלו לצעוק עליה ש"היא הורסת את המדינה". כך דיווח ביני אשכנזי ב'וואלה'.

הכתב ציין כי מבן ארי שהייתה בעבר מאובטחת הוסרה האבטחה ורק לאחר התערבות של שני גברים שהיו בתור אחרי בן ארי התקרית לא הסלימה לאלימות פיזית.

פרקליט המדינה הוציא הודעת גינוי למקרה בזה הלשון: "פרקליט המדינה רואה בחומרה רבה את תקיפתה המילולית של המשנה לפרקליט המדינה, ליאת בן ארי, והשמעת האיומים כלפיה, על רקע תפקידה ועבודתה. פרקליט המדינה שוחח עם בן ארי, חיזק אותה והעניק לה גיבוי מלא להמשך עבודתה המקצועית. אלימות מילולית או פיזית נגד עובדי ועובדות ציבור, על רקע עבודתם, היא חמורה מאין כמותה ואין לקבלה במדינה דמוקרטית. מקרים כגון אלה לא ירפו את ידי הפרקליטות מלהמשיך בעשייה המקצועית".

מתוך שידורי ערוץ 12עמית סגלצילום: מתוך שידורי ערוץ 12

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12', עמית סגל הגיב וכתב: "היא באמת התלוננה למשטרה כי צעקו עליה בסופר שהיא הורסת את המדינה ושיודעים איפה היא גרה? זאת עובדת בכירה במשרד המשפטים שנירמל התפרצויות למשרדים פרטיים, הפגנות קבועות מול בתי נבחרי ציבור וראשי קהלת (גם שם ידעו איפה הם גרים), התפרצות למסעדות מפה עד ניו יורק. מזל שלא פנתה להאג".

"ואנא לחסוך ממני את הטענות שהיא פקידת ציבור. אי אפשר גם למרר את חייהם של אנשים פרטיים כקהלת וגם מול נבחרי ציבור ולטעון שרק פקידים ממשרד מאוד מסוים חסינים. איך אמרה בהרב מיארה? אין מחאה אפקטיבית בלי הפרעה לסדר", סיכם סגל.

איש התקשורת ינון מגל הגיב לתלונת התובעת ואמר: "כל היום רודפים פה אנשי ימין, סותמים להם את הפה, לא נותנים להם לאכול/לדבר/להגיע לפגישות, אבל שתי נשים צעקו על ליאת בן ארי שהיא הורסת את המדינה".

עמית סגל ליאת בן ארי ביני אשכנזי תקיפה מילולית סופר מרקט ויקטורי תלונה במשטרה פרקליטות המדינה ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד