כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נגד תוכנית הטילים

ארה"ב תטיל סנקציות חדשות על איראן בימים הקרובים

ארה"ב תטיל סנקציות חדשות על איראן כבר בימים הקרובים, כך אמר היועץ לביטחון לאומי. שרת האוצר האמריקאית אמרה כי ממשל ביידן ישתמש בסנקציות "כדי להמשיך לשבש את הפעילות המרושעת והמערערת של המשטר האיראני"

ארה"ב תטיל סנקציות חדשות על איראן בימים הקרובים
טיל איראני צילום: סוכנות הידיעות תסנים

ארה"ב תטיל סנקציות חדשות נגד טהראן, זאת לאחר התקיפה האיראנית על ישראל בסוף השבוע.

"בעקבות התקיפה האווירית חסרת התקדים של איראן נגד ישראל, הנשיא ביידן מתאם עם בעלות ברית ושותפים, כולל מדינות ה-G7, ועם מנהיגים דו-מפלגיים בקונגרס, על תגובה מקיפה", אמר היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן בהצהרה.

"בימים הקרובים, ארה"ב תטיל סנקציות חדשות נגד איראן, כולל תוכנית הטילים והמל"טים שלה וכן סנקציות חדשות נגד גורמים התומכים בחיל משמרות המהפכה ומשרד ההגנה של איראן. אנו מקווים שבעלי בריתנו ושותפינו יטילו בקרוב סנקציות משלהם". 

שרת האוצר האמריקאית, ג'נט ילן, אמרה אתמול כי ממשל ביידן ישתמש בסנקציות "כדי להמשיך לשבש את הפעילות המרושעת והמערערת של המשטר האיראני". 

"המתקפה של סוף השבוע הזה והתקפות החות'ים בים האדום, פעולות איראן מאיימות על יציבות האזור ועלולות לגרום לנזקים כלכליים", אמרה במסיבת עיתונאים.

בנוסף לסנקציות חדשות, אמר סאליבן, הממשל "ימשיך לפעול באמצעות משרד ההגנה ופיקוד מרכז של ארה"ב כדי לחזק ולהרחיב עוד יותר את האינטגרציה המוצלחת של ההגנה האווירית ומערכות התרעה ברחבי המזרח התיכון כדי לשחוק עוד יותר את האפקטיביות של יכולות הטילים והמל"טים של איראן".

ארצות הברית המתקפה האיראנית על ישראל סנקציות איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד