כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הגיעו לישראל

כ"ץ לשרי החוץ של בריטניה וגרמניה: "זו ההזדמנות לשנות את האזור"

שר החוץ ישראל כ"ץ אמר לשרי החוץ של בריטניה וגרמניה: "עכשיו זו ההזדמנות שלנו לשנות את האיזור: לקרוא למשמרות המהפכה בשמם האמיתי - ארגון טרור ולהטיל סנקציות על פרויקט הטילים של איראן"

ישראל כ"ץ עם קמרון
ישראל כ"ץ עם קמרון צילום: סטילס - סיון שחור, לע"מ

שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש הבוקר עם שר החוץ של בריטניה דיוויד קמרון ושרת החוץ של גרמניה אנאלנה ברבוק. השר כ"ץ הדגיש בפני השרים את חשיבות המשך הלחץ הבינלאומי לשחרור כל החטופים בשבי החמאס ולמניעת כל הפסקת אש ללא שחרור החטופים.

שר החוץ כ"ץ הודה לשר קמרון על השתתפותה של בריטניה בבלימת המתקפה האיראנית, ולשרה ברבוק על התייצבותה הנחרצת של גרמניה לצד ישראל. השר כ"ץ הבהיר כי לישראל זכות להגיב נגד המתקפה של איראן, וביקש להכריז על משמרות המהפכה כארגון טרור ולקדם הטלת סנקציות על פרויקט הטילים של איראן.

השר כ"ץ ביקש מהשרים לפעול במועצת הביטחון של האו"ם כדי לוודא שכל החלטה להפסקת אש תותנה בשחרור כל החטופים.

השרים קיבלו סקירה מקיפה על פרטי הסיוע ההומניטרי לעזה ותדרוך מנציג צה"ל על דו"ח תקרית הרג עובדי הסיוע של ארגון WCK.

שר החוץ ישראל כ"ץ לשרים קמרון וברבוק: "איראן ושלוחותיה מסכנות את היציבות האזורית והעולמית. כעת יש לנו הזדמנות לבלום את איראן. המתקפה הפרועה שלה על מדינת ישראל הוכיחה שאיראן מסכנת את היציבות האזורית באמצעות הטרור שלה ושל שלוחותיה. הגיע הזמן לקרוא למשמרות המהפכה בשמם האמיתי - ארגון טרור ולהטיל סנקציות כואבות על פרויקט הטילים של איראן".

 

 

גרמניה בריטניה המתקפה האיראנית על ישראל ישראל כ"ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד