כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

במעמד סגן השר במשרד התחבורה "דרך אגד – עוטף ירושלים" השיקה פעילותה

"דרך אגד", חברת תחבורה ציבורית חדשה, השיקה את פעילותה באירוע חגיגי וקביעת מזוזה במעמד סגן השר במשרד התחבורה ח"כ הרב אורי מקלב, מנהלי אגד, נציגי הרשות לתחבורה ציבורית, נהגים ועובדי החברה החדשה

במעמד סגן השר במשרד התחבורה "דרך אגד – עוטף ירושלים" השיקה פעילותה
דרך אגד צילום: יח"צ

גלעד ריקלין, מנכ"ל קבוצת אגד, שפתח את האירוע, ציין בדבריו כי, ההיסטוריה של אגד מלווה את תולדות המדינה. אגד היא ארגון שיש לו קבלות, ועם השקת החברה החדשה "דרך אגד" נכתב פרק חדש בסיפור של אגד. אגד היא קבוצה חזקה, איתנה, בצמיחה אדירה, שמעניקה שירותים חיוניים ויודעת להתמודד עם משברים: מלחמות, קורונה, ואתגרים רבים אחרים במתן שרותי תחבורה ציבורית.  "דרך אגד יוצאת לדרך. הנהגים שלנו כבר בכביש, ביניהם נהגים מהציבור החרדי, שהוכשרו במכללות של אגד. אנחנו תמיד כאן למען המדינה ולמען הנוסעים", הטעים מנכ"ל אגד. 

סגן השר ח"כ הרב אורי מקלב אמר בדברי ברכתו כי, השילוב  של חברה ותיקה ומנוסה כמו אגד המתאפיינת בחדשנות, מקצועיות ומיומנות  עם מסגרת חדשה תחת הדרישות העדכניות של הנוסעים - זהו שילוב מנצח אשר יביא תוצאות טובות מאוד בפרמטרים של שרות לנוסע,  שרות זמין, נגיש ומאיר פנים למשתמשי התחבורה הציבורית. עוד אמר סגן השר, כי "אגד יודעת לתת מאה אחוז של שירות. "אין שגרה בתחבורה הציבורית. אירוע רודף אירוע, ימים של מבצעים מיוחדים ובלתי צפויים, אירועים קהילתיים וכל אלה מחייבים מתן מענה ושרות יעיל. זו אגד האמיתית המונעת מתודעת שליחות ומחויבות".

יח"צדרך אגדצילום: יח"צ

אבי פרידמן, יו"ר אגד, הגדיר את תחילת פעילותה של דרך אגד כאירוע מרגש. אגד רוצה להיות חברת התחבורה הציבורית הגדולה והמובילה בארץ. הפעלת תחבורה ציבורית כרוכה בעבודה רבה ובדריכות מתמדת. גדעון מזרחי, מנכ"ל "דרך אגד" אמר, כי השקת פעילותה של החברה החדשה הוא מימוש כל המאמצים שנעשו לקראת ההפעלה. – פרי עבודה משותפת של צוות מצוין ומקצועי. את המזוזה לזכותו של החטוף עמרי מירן קבע אחיו נדב מירן. המעמד, שנוהל ע"י איתמר אדלשטיין – ראש מטה מנכ"ל אגד,  הסתיים ב"מי שברך" להצלת החטופים ותפילת "אחינו כל בית ישראל". בקביעת המזוזה נתכבד נדב מירן,

"דרך אגד" החלה לפעול אתמול (יום שלישי). עם שחר, בשעה 05:30 בבוקר, יצאו הנסיעות הראשונות באזור עוטף ירושלים. החברה תעניק שרות לנוסעים בקווים בין עירוניים בין ירושלים לבני ברק, רמת גן, ראש העין ופתח תקוה באמצעות כ-90 אוטובוסים חדישים. במסגרת זו יושק קו 404 החדש, המחבר בין ירושלים לבני ברק צפון וכן תתחדש פעילותו של קו 427 מירושלים לפתח תקוה.

עד לסוף השנה האזרחית מתכוננת דרך אגד להפעיל גם קווים קצרים, עירונים ופרבריים, שיחברו את מבשרת ציון, גבעת זאב וישובים נוספים באזור ירושלים . סך הכל תפעיל דרך אגד יותר מ-300 אוטובוסים ב-15.9 מיליון ק"מ בשנה הצפויים לשרת 5.5 מיליון נוסעים בשנה.

דרך אגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד