כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

כל מה שצריך לדעת על קלנועית מתקפלת

קלנועית מתקפלת היא יותר מסתם כלי תחבורה, הקלנועית מציעה נוחות מודרנית המשלבת מסורת עם חדשנות, ומציעה פתרון נוח ויעיל עבור אנשים רבים שסובלם מבעיות שונות המקשות עליהם להתנייד ממקום למקום

כל מה שצריך לדעת על קלנועית מתקפלת
קלנועית צילום: FREEPIK

הרעיון של הקלנעויות המתקפלות נועד לשכלל את אלו הקיימות ולהפוך אותן למוצר קל יותר לנשיאה ולאחסון. 

העיצוב של קלנועיות מתקפלות אלו משלב לעתים קרובות חומרים קלים, מה שהופך אותם לא רק קלים לנשיאה אלא גם עמידים לשימוש קבוע. מנגנון הקיפול הוא חידוש הנדסי, המאפשר לקלנועית להתקפל לגודל שנוח לשנע ולאחסן. 

קלנועית מתקפלת מתאימה במיוחד עבור אנשים שיש להם קושי להתנייד לבד, בין אם בשל גיל מבוגר, בשל נכות מסוימת, עודף משקל או התמודדות עם מצבים רפואיים שונים שאינם מאפשרים להם ללכת בקלות או לחלופין, לנהוג ברכב.

בתחום אמצעי הניוד הקלים, קלנועית מתקפלת פועלת בדיוק כמו קלנועית סטנדרטית. הקלנועית משמשת היא כלי תחבורה והתניידות ממונע וקומפקטי, שעוזר להסיע בקלות את מי שנוהג בה כך שיוכל להגיע בנוחות מרבית ובמהירות ממקום למקום 

הקלנועית היא פתרון מעולה עבור כל מי שסובל ממגבלות תנועה כאלה ואחרות. כאשר מדובר באדם קשיש המתקשה ללכת בכוחות עצמו, אדם בעל נכות מסוימת או אנשים כבדי משקל שקשה להם ללכת ואפילו לנהוג. 

היתרונות של קלנועית מתקפלת

היופי של קלנועית מתקפלת הוא מעבר לנוחות שהיא מציעה ולקלות האחסון. הקלנועית מאפשרת תנועה בקלות עבור אנשים שמתקשים. כמו כן קלנועית מתקפלת מציעה אלטרנטיבה ירוקה יותר לכלי רכב ממונעים. היא יחסית קומפקטית, נוסעת במהירות מתאימה ונוחה מאוד לשימוש.

קלנועית מתקפלת היא בין ההמצאות החשובות בתחום כלי הרכב הקומפקטיים. כבר לא מדובר בקלנועית כבדה ומסורבלת לשימוש שקשה לנסוע בה בדרכים שונות ובשטחים שונים, בשל מכשולים כאלה ואחרים שפוגעים בנסיעה שלה. הקלנועית המתקפלת קלה ודינמית ונוחה מאוד לשימוש.

קלנועית מתקפלת מגיעה עם שלושה או ארבע גלגלים, מושב אורתופדי, אזור נוח לרגליים וכידון מתכוונן נוח לתפעול . כיום הקלנועיות המתקפלות הן בגדר כלי ניידות אלגנטי ונוח במיוחד עבור מי שזקוק לעזרה בהתניידות.

אחד הדברים החשובים ביותר בקלנועיות המתקפלות הוא מנגנון הקיפול. הקלנועית מתקפלת למעין קייס ייעודי, שתוכלו לקחת איתכם לכל מקום, לשים ברכב, להעלות לטיסה, לאוטובוס או לרכבת, לקחת לטיולים וכן הלאה.

קלנועיות ממונעות שמתקלפיות מגיעות בצורות שונות של קיפול, כאשר לרוב הקיפול לסגירה או לפתיחה של הקלנועית יתבצע על ידי פעולת ידית או דוושה המפעילים את מנגנון הקיפול. 

הקיפול הנוח והפשוט של הקלנועית היא נקודה חשובה מאוד, כיוון שפעמים רבות האדם המוגבל או המבוגר  שמתמודד עם קשיים פיזיים צריך לקפל או לפתוח את הקלנועית בכוחות עצמו ולא תמיד זה קל ופשוט עבורם לתפעל את העניין. הקלנועית המתקפלת מקלה על הנוסע להתנייד לבד ולנהל אורח חיים עצמאי יותר, מה שכמובן חשוב לרווחתו הכללית.

 

קלנועית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד