כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הסלמה משמעותית בצפון

6 חיילים נפצעו קשה מפגיעת כטב"ם בגליל | צה"ל תקף את מקורות הירי

מטוסי קרב תקפו את מקורות הירי מהם שוגרו הרקטות והכטב"מים לעבר הגליל המערבי | עלה ל-18 מספר הנפגעים, שניים מהם במצב קשה ואחד במצב אנוש | חיזבאללה נטל אחריות לאירוע וטען כי ביצע תקיפה משולבת של טילי נ"ט וכטב"ם

6 חיילים נפצעו קשה מפגיעת כטב"ם בגליל | צה"ל תקף את מקורות הירי
הנזק, רגע פגיעת הכטב"ם צילום: באדיבות המצלם

צה"ל הודיע כי תקף את המקורות מהם בוצעו השיגורים לעבר ערב אל-עראמשה. במקביל הותקף מבנה צבאי בו שהו מחבלים בדרום לבנון.

פגיעת הכטב"ם ששוגר ע"י חיזבאללה במתנ"ס בגליל המערבי, גרמה לפציעת 18 בני אדם, מהם אחד באורח אנוש ושניים נוספים במצב קשה. ברשתות החרבתיות פורסם תיעוד דרמטי של רגעי פגיעת הכטב"ם, שמסיבה שעדיין אינה לא ברורה לא יורט ע"י מערכות ההגנה האוויריות.

פגיעת הכטב"ם צילום: לא

חיזבאללה נטל אחריות לאירוע וטען כי ביצע תקיפה משולבת של טילי נ"ט וכטב"מים מתאבדים. יצויין כי המתקפה מגיעה יממה לאחר שצה"ל יחסל שני מפקדים של הארגון בדרום לבנון.

יחד עם כוח רפואה של צה״ל, חובשים ופראמדיקים של מד״א העניקו טיפול רפואי ופינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה 13 פצועים, גברים בשנות ה-30 לחייהם, בהם: 4 פצועים קשה, פצוע בינוני ו-8 פצועים קל.

התקיפה בלבנון צילום: דובר צה"ל

חובש בכיר במד״א וואחיד עלי שהיה בין הראשונים להגיע לפצועים סיפר: ״יחד עם כוח רפואה של צה״ל עשינו מיון ראשוני לנפגעים תחת אש וראינו 13 פצועים. 4 מהם במצב קשה, 1 בינוני ו-8 גברים נוספים בשנות ה-30 לחייהם במצב קל, היו בהכרה מלאה וסבלו מפצעי רסיסים בגופם, העלנו את הפצועים לאמבולנסים ופינינו אותם לבית החולים״.

 
כטב"ם הגליל המערבי חיזבאללה לבנון מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד