כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סטטוס חדש של איכות חיים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש 'ווסט פארק' בירושלים

שני הבניינים עומדים על תילם והאכלוס כבר נראה באופק • סטטוס חדש של איכות חיים הגיע לירושלים, לשמחת של משפרי הדיור באזור • בפסח הבא - אתם מזמינים!

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש 'ווסט פארק' בירושלים
פרויקט חדשני צילום: יח"צ

עם התקדמות הבנייה בפרויקט מגורי היוקרה החדש 'ווסט פארק', מתקרבת גם הבשורה עבור משפרי הדיור באזור : סטטוס חדש של קרבה ואיכות חיים בלב אזור מבוקש ומרכזי, ללא שום צורך להיפרד או להתרחק מכל מה שחשוב להם - פשוט להישאר קרוב עם רמת חיים חדשה. על ציר רחוב כנפי נשרים והרכבת הקלה, עומדים כבר שני בניינים בני 12 קומות, ברמה גבוהה יוצאת דופן בסביבה ובתכנון אדריכלי בלתי מתפשר.

אכן, התכנון כולו נועד לשרת את איכות חייהם של הרוכשים ולהבטיח חווית מגורים שטרם נראתה באזור. אילו הייתה זו רק מרפסת סוכה בכל דירה, דיינו. ואילו היו רק מחסן, חניה ומטבחים משודרגים, דיינו. אך יזמי הפרויקט תכננו גם לובאים מפוארים שיקבלו את פני הבאים, עם מעליות אקספרס ומרחבים משותפים שהם מעבר לכל ציפייה!

"מתחילה ראינו ערך רב בלובאים מזמינים ורחבים", כך מספרים יזמי 'ווסט פארק', "אנו מאמינים שחווית מגורים ייחודית כזו שאנו מקדמים, צריכה להתחיל כבר מרגע הכניסה לבניין. זהו חלק משמעותי באיכות החיים".

יחצחדשני ומעוצבצילום: יחצ

כאן, מול נוף פנורמי לכל צדה המערבי של ירושלים, הולכות ונבנות דירות מרווחות במפרט פרימיום, מעל פארק ירוק, פסטורלי ויחיד מסוגו בלב אחד האזורים הפעילים ביותר בעיר, בסמוך למרכזי התעסוקה והמסחר ועל תוואי הרכבת הקלה.

לאחר שזיהו עניין רב בקרב תושבי האזור, לצד החוסר בבנייה חדשה למגורים בסביבה, משווקי הפרויקט ממשרד פלטינהום מזמינים את משפרי הדיור ליהנות מתנאי תשלום נוחים ובלעדיים, ולבחור את דירת החלומות שלהם מתוך מגוון דירות 3,4,5 חד' גדולות ומרווחות וכן דירות גן ופנטהאוזים מרחיבי דעת, לקראת האכלוס אי"ה בתוך כשנה.

לפרטים ומידע >

 

אכלוס ווסט פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד