כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שניות דרמטיות

תיעוד חדש: החטיפה האכזרית של אבי משפחת ביבס

194 יום מאז חטיפתו של ירדן ביבס, אבי המשפחה שנחטפה כולה לעזה, מתפרסם תיעוד מרגעי חטיפתו לעזה על אופנוע כשהוא חבול ומוקף המון זועם

תיעוד חדש: החטיפה האכזרית של אבי משפחת ביבס
החטיפה של ירדן ביבס צילום: מסך משידורי חדשות 12

אחרי 194 ימים בשבי חמאס, נחשף הערב ב'חדשות 12', תיעוד חדש מחטיפתו של ירדן ביבס, בעלה של שירי ואביהם של הפעוטים אריאל וכפיר ביבס החטופים גם הם בעזה ואין מהם אות חיים מאז נחטפו.

בתיעוד נראה ביבס האב כשהוא שותת דם מפניו, מובל על אופנוע, כשידיו כפותות מאחורי צווארו, ומסביב עשרות עזתים צמאי דם מנסים לבצע בו לינץ' ומורחקים על ידי חוטפיו שנראים בלבוש אזרחי, כלומר לא מחבלי חמאס במדים.

לצד זאת נראים צלמי עיתונות נדחפים ממש כדי לתעד את המחזה הקשה והנפשע, אחרים נדחפים לפריים כדי לתעד סלפי עם החטוף. רוכב האופנוע שבו נחטף ירדן, נראה שולף אקדח ממותניו כדי להרחיק את הפורעים.

עפרי ביבס, אחותו של ירדן סיפרה ל'חדשות 12': "ראינו את הסרטון פחות או יותר לפני שבוע. זה היה מאוד קשה לראות את התמונות, בעיקר את הסרטון השני שבו רואים איך מכים את ירדן בראשו במה שנראה כמו בלוקים, אבנים. כבר חצי שנה שכל תיעוד של שירי, אריאל וכפיר כל תיעוד שאני 'זוכה' לראות אותם, כי אני לא רואה או מדברת איתם בחצי השנה האחרונה - אלה תיעודים שהכול בהם זה פחד בעיניים, סבל וסכנה לחייהם, ואני יודעת שאני צריכה להמשיך עם הידיעה שהאנשים שעושים להם את הדברים האלו הם אלה שמחזיקים בהם היום ולהמשיך ולחיות את הידיעה שהם בסכנת חיים יום-יומית".

מתוך התיעודירדן ביבס בשביצילום: מתוך התיעוד

כזכור, בי"ז כסליו, פרסם חמאס סרטון במסגרת הטרור הפסיכולוגי שהוא מפעיל נגד אזרחי ישראל. בסרטון נראה ירדן ביבס, שנחטף מנחל עוז לרצועת עזה מטיח האשמות קשות בראש הממשלה בנימין נתניהו, טקסטים שככל הנראה הוכתבו לו על ידי חמאס כשהוא כביכול מודע לכך שרעייתו וילדיו כבר אינם בין החיים.

יצוין כי ביבס האב נחטף בנפרד על ידי קבוצה אחרת, בעוד רעייתו שירי וילדיהם אריאל אז בן ה-3 וכפיר אז בן 10 חודשים, נחטפו בנפרד על ידי קבוצה אחרת ואין אות חיים מהם מאז ה-7 באוקטובר, זאת בניגוד לאב שאות חיים אחרון ממנו פורסם כאמור לאחרונה בי"ז כסליו לפני כחמישה חודשים ולא ברור אם הוא עדיין בחיים.

 

משפחת ביבס כפיר ביבס ירדן ביבס שירי ביבס אריאל ביבס חטיפה 7 באוקטובר חמאס מלחמת חרבות ברזל תיעוד חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד